Beantwoorden
Level 1

Playstation Staff

Re: AUB Ondertitels in MP4 bestand ??????

[ Bewerkt ]

Ik heb die pagina al een paar 100x gelezen, maar telkens vind ik nergens het woord ondertitels of subtitles, of ben ik blind ?

Trouwens die PS3 Media Server heb ik weinig aan, omdat m'n PC te ver van mijn PS3 staat, en alleen wireless nog rest, maar

aangezien de PS3 ervoor bekend staat om (ook al) een rampzalige wireless receiver te bevatten schiet ik daar ook niks mee op.

Bericht bewerkt door SZero_Belgium op 26-07-2009 09:58 PM
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 11 van 20 (3.417 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

inderdaad het staat er niet bij, dus waarop zeur je dan zo? het is heel simple, PS3 ondersteund MP4 in H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC), er staat nergens iets over ondertitels bij. Ofwel: niet ondersteund, wat moet je nog meer weten?!

Ohja, PS3 bevat geen rampzalige wireless receiver, ik kon meer dan 8 netwerken vinden in mijn oude huis (allemaal buren waarvan ik 1 weet die 4 huizen verderop woonde, waarschijnlijk moet je die pc van jou ff upgraden >.>

Bericht bewerkt door Flashyman op 27-07-2009 10:35 AM

0 Kudos
Bericht 12 van 20 (3.398 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Je zou een divx kunnen maken met ondertitels er in. Misschien dat avchd ook subs ondersteunt.
0 Kudos
Bericht 13 van 20 (3.393 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Of Engels leren door zonder subtitles gewoon films te kijken. Vind ze zelf meestal beetje storend (helemaal als dingen verkeerd vertaald worden) dus ik kijk eigenlijk altijd zonder.

0 Kudos
Bericht 14 van 20 (3.357 Weergaven)
0 Kudos
Level 2

Playstation Staff

Misschien kijkt hij wel Anime :smileytongue: dan heeft hij niet veel aan engels leren :smileywink:,
Maar als je zo graag subs wil dan converteer je het bestand toch lijkt me een kleine moeite.
0 Kudos
Bericht 15 van 20 (3.305 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Euhhh...

Mijne kan wel mp4 afspelen hoor...

Heb ook een psp en had daar erg veel films voor,

en kopieerde ze een keer naar de ps3 en daar werken ze ook hoor....

En waarom gebruik je geen Avi films?

Download een Avi Film, aviaddxsubs en een ondertitel bestand (.srt e.d.)

en dan kan je je eigen PS3 films ondertitelen,

Zet alle 3 op je bureaublad en sleep dan de film en sub. tegelijk naar aviaddxsubs en dan create

(let wel even op dat je bij configuration 1 de lettergrote op 14/15/16 (wat je fijnst vind, create eerst één en laat alle bestanden op je pc staan, en open hem op je ps3 zodat je weet hoe groot elk lettertype is op jouw tv) en lettertype op Tahoma of Arial (of wat jij fijn vind)

Owja... Hij slaat de film op als een divx film, maar die kan je zonder wat te hebben geinstalleerd gewoon op je ps3 zien :smileywink:

Op de pc kan je dan geen subs. zien,

maar open hem met je ps3, driehoekje en dan ondertitelingsopties en dan...

Voila!

PS3 80 GB
PSP 5.50 GEN D2 - 2 GB + 4 GB MS
0 Kudos
Bericht 16 van 20 (3.283 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

.avi is verouderde rotzooi. De Xvid periode is al lang achter de rug, behalve misschien voor internet-piraten.

Momenteel is h264 de normale trend, en aangezien Sony beweert MP4 te ondersteunen......

MP4 bevat :

- h264 video

- AAC of AC3 audio

- .SRT ondertitels.

Bericht bewerkt door SZero_Belgium op 17-08-2009 06:34 PM
0 Kudos
Bericht 17 van 20 (3.076 Weergaven)
0 Kudos
Level 2

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

SZero_Belgium schreef:

.avi is verouderde rotzooi. De Xvid periode is al lang achter de rug, behalve misschien voor internet-piraten.

Momenteel is h264 de normale trend, en aangezien Sony beweert MP4 te ondersteunen......

MP4 bevat :

- h264 video

- AAC of AC3 audio

- .SRT ondertitels.

Bericht bewerkt door SZero_Belgium op 17-08-2009 06:34 PM

Uhm.. zo zie je maar weer dat jij totaal niets weet over mediacontainers....  avi kan bv ook gewoon mp4 zuk aan..

enuh, jij refereerde zo leuk naar wikipedia, maar dan heb je dit ook gelezen natuurlijk:

MPEG-4 is still a developing standard and is divided into a number of parts. Companies promoting MPEG-4 compatibility do not always clearly state which "part" level compatibility they are referring to

Dus echt gek is het niet dat sony (of welke andere developer) niet de volledige mp4 standaard ondersteund. Straks krijg je bv ook mkv ondersteuning, maar dan nog moet jouw computer/console wel de gebruikte codecs ondersteunen die gebruikt zijn in de betreffende mkv, en dat kunnen dus ook toekomstige codecs zijn die nog helemaal niet bestaan.

En misschien wordt jij ook wel wat serieuzer genomen als je een op een normale toon je berichten schrijft want als ik jouw teksten bekijk dan zou ik toch echt gokken dat je niet ouder dan 14 bent, misschien net 15.

Bericht bewerkt door SuperDre op 17-08-2009 06:58 PM
Bericht 18 van 20 (3.085 Weergaven)
Level 1

Playstation Staff

Uhm.. zo zie je maar weer dat jij totaal niets weet over mediacontainers....  avi kan bv ook gewoon mp4 zuk aan..

enuh, jij refereerde zo leuk naar wikipedia, maar dan heb je dit ook gelezen natuurlijk:

MPEG-4 is still a developing standard and is divided into a number of parts. Companies promoting MPEG-4 compatibility do not always clearly state which "part" level compatibility they are referring to

Dus echt gek is het niet dat sony (of welke andere developer) niet de volledige mp4 standaard ondersteund. Straks krijg je bv ook mkv ondersteuning, maar dan nog moet jouw computer/console wel de gebruikte codecs ondersteunen die gebruikt zijn in de betreffende mkv, en dat kunnen dus ook toekomstige codecs zijn die nog helemaal niet bestaan.

En misschien wordt jij ook wel wat serieuzer genomen als je een op een normale toon je berichten schrijft want als ik jouw teksten bekijk dan zou ik toch echt gokken dat je niet ouder dan 14 bent, misschien net 15.

Bericht bewerkt door SuperDre op 17-08-2009 06:58 PM

Misschien word het eens tijd dat Sony zich tot de groep die wel duidelijkheid scheppen wendt.

0 Kudos
Bericht 19 van 20 (3.065 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Goh jonge, wat zijt gij een verbitterd kerelke.. Als ge't zo goed meent uitgelegd te krijgen, zou ge nie zelf een -gameconsole/pc/mediacenter/blurayspeler/scheerapparaatmssook?-  ineen knutselen?

Bericht bewerkt door CoNsigliere-00 op 31-08-2009 10:31 PM
0 Kudos
Bericht 20 van 20 (2.930 Weergaven)
0 Kudos