Beantwoorden
01 jun 2010
door Makkie1978

Member

Playstation Staff

PS3 Uitzending gemist update?

[ Bewerkt ]
3 reacties 1.570 Weergaven bewerkt 02-06-2010

Geachte makers,

Ik heb een bericht gevonden dat playstation in onderhandeling zou zijn met de nederlandse zenders om de uitzending gemist kanalen toe te voegen in een update.

Echter ik wacht hier al tijden op, maar ik zie maar niks verschijnen. Het lijkt mij toch niet de bedoeling dat alleen het nos journaal hierop te bekijken is?

Graag zou ik te horen krijgen of het nog in de planning ligt en zo ja, per wanneer, want ik zou dat zeer prettig vinden om zo niet elke keer mijn laptop aan mijn tv te moeten hangen.

Met vriendelijke groet,

Martijn

pAvax: Achternaam verwijderd. Wees voorzichtig met je volledige naam op het internet; iedereen kan het lezen :smileywink:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 1 van 4 (1.570 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Re: PS3 Uitzending gemist update?

Ik heb eigenlijk geen idee. Ik weet alleen, ook van eigen ervaring, dat BBC het goed doet (en daar betaald iedereen in Engeland met een TV ook voor!). Maar uitzending gemist? Die hebben toch ook een website? Heb je al geprobeerd om die website te openen met de browser?

-- En een kleine kanttekening: 9 van de 10 keer met vertragingen bij dit soort licenties/projecten komen omdat er veel onderhandelt moet worden. En, sorry... weer de BBC, de site/tool die de BBC heeft geleverd komt ook van hen af volgens mij :smileywink:

0 Kudos
Bericht 2 van 4 (1.561 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Hmm ik zal eens zoeken op die tool waar je het over hebt.

Wat betreft de browser, die laat dat niet toe. Je zou dan bijvoorbeeld windows media player en silverlight en de flash player nodig hebben. Hoe dan ook via de browser speelt ie niet af.

Wat me trouwens nog meer opviel is dat de voetbaluitzendingen via de nos plugin niet te bekijken zijn. Heeft weer met de eu rechten te maken. Dat is vorig jaar al aangevraagd, maar daar hebben ze niks mee gedaan. Iets met dat omroepen internet en tv rechten hebben. Het komt erop neer dat de nederlanders in de eu hier niks van meekrijgen.

Ik baal er gewoon van dat ze wel die virtuele omgeving elke keer updaten, maar met zoiets als uitzending gemist geen haast maken. Alleen een plugin voor het nos nieuws is allerminst aantrekkelijk.

Groetjes

0 Kudos
Bericht 3 van 4 (1.376 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Ik zou me nergens op vast pinnen,vooral hier in Nederland niet.
Sony doet zoveel uitspraken,het is eerst maar zien dan geloven.
Het is dus maar de vraag of het er wel gaat komen!
0 Kudos
Bericht 4 van 4 (1.077 Weergaven)
0 Kudos