Beantwoorden
05 aug 2007
door AmonJo
Member
Playstation Staff

PS3 cordless mediaboard

21 reacties 2.417 Weergaven Aangemaakt: 05-08-2007
Ik ben van plan dit toetsenbord te gaan halen, maar overal kom ik qwerty-toetsenborden tegen... zijn er ook azerty-borden in de winkels???:Confused:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 1 van 22 (2.417 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Re: PS3 cordless mediaboard

Ik ben van plan dit toetsenbord te gaan halen, maar overal kom ik qwerty-toetsenborden tegen... zijn er ook azerty-borden in de winkels???:Confused: lol geen idee, maar volgens mij is qwerty gewoon een standaard toetsenbord. Ik denk dat je lang kunt gaan zoeken als je opzoek bent naar een azerty toetsenbord. Btw, volgens mij ondersteund de ps3 uberhaubt geen mediatoetsen borden, in ieder geval die knoppen niet, de rest weet ik niet zeker.
0 Kudos
Bericht 2 van 22 (2.414 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Azerty is toch enkel in België en Nederland? Anyway, qwerty vind ik imo veel handiger om te typen?:smileyhappy:

~The people and the friends that we have lost, or the dreams that have faded... Never forget them~
0 Kudos
Bericht 3 van 22 (2.417 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Ik heb dat cordless toestebord en bij mij staat op de verpakking FR Azerty en alle toetsen staan op de juiste plaats.
Wel heb ik in het menu Frans Toetsenbord moeten aanzetten, anders waren er een paar toetsen niet juist.
0 Kudos
Bericht 4 van 22 (2.416 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Je kan gewoon een Azerty toetsenbord in het Nederlands zetten zoek eens in de instellingen Belgie NL
Die Duitstalige kunnen het Qwertz toetsenbord ook instellen in het duits zwitsers oostenrijks italiaans Duits
De Franstalige kunnen het Azerty toetsenbord ook instellen in canadees belg en frans Frans instellen
Ik hoop dat je het nog kan lezen .
QH
Griaß euch die Madln, Servas die Buam
0 Kudos
Bericht 5 van 22 (2.416 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

dat kan ik met heel veel moeite volgen! :smileytongue: maar dat cordless mediabord is speciaal voor de ps3, dus... ik vind het alleen nergens in azerty... :s
0 Kudos
Bericht 6 van 22 (2.416 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Dit toetsenbord is een rf toetsenbord, toch? Oftewel je moet een ontvangertje in een usb poort steken om het te laten werken en de afstand is ook beperkt. Of heb ik het nou mis?
0 Kudos
Bericht 7 van 22 (2.416 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

kzou het niet weten:Confused:
0 Kudos
Bericht 8 van 22 (2.416 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Volgens de Logitech site kun je er tot 10 meter draadloos mee halen. Maar ik zou niet weten wat voor techniek het is. Ze hebben het over 2,4 ghz draadloos. Maar of dat bluetooth ofzo is? Geen idee. Zou wel handig zijn als het wel zo is, want dan hoef je geen extra plugje in een usb poort te prikken.
0 Kudos
Bericht 9 van 22 (2.416 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Losse usb ontvanger dus, lees ik ook op de logitech site.
0 Kudos
Bericht 10 van 22 (2.416 Weergaven)
0 Kudos