PlayStation®3 Trophies

Beantwoorden
Geaccepteerde oplossing

Brink: trophy King of the World unlockt niet

Gisteren 6 uur bezig geweest om de trophy "King of the World" te halen. Is me ook gelukt om alle 3-ster challenges te voltooien, maar de trophy verscheen niet. De beloning voor het halen van de 3-ster challenge is dat je in de leaderboards komt te staan. Daar sta ik ook netjes in vermeld, wat dus al een bewijs is dat ik alle challenges gehaald heb. Iemand een oplossing?

Ik ben begonnen met de laatste challenge, Tower Defense, omdat die het moeilijkste te halen is. Daarna ben ik van onder naar boven gegaan en de eerste challenge heb ik als laatste op goud gehaald.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 6

Level 6
Flashyman
Bericht 2 van 5 (222 Weergaven)

Re: Brink: trophy King of the World unlockt niet

Dat is behoorlijk klote, vooral als het zo'n lastige trophy is om te halen!
Ik heb hetzelfde gehad met Assassins Creed 2 maar de trophy die bij mij geglitched was, was vrij makkelijk om opnieuw te halen, moest er echter wel een new game voor starten... Zou zwaar klote zijn als dat bij jou ook zou moeten dan heb je denk ik nog wel meer dan 6 uur nodig :smileysad: Misschien contact opnemen met de ontwikkelaars van Brink, lijkt me dat ze sowieso een patch hiervoor moeten regelen, maar of je daarmee je trophy krijgt? Ik hoop het wel voor je.

Het is vooral die allerlaatste challenge die erg lang kan gaan duren als het tegenzit. Op het einde komen er uit 3 gangen 3 vijanden gerend. Jij moet dan in je eentje een platform met een computer verdedigen. Omdat je niet weet uit welke gang ze eerst komen (zwaailicht is aan boven 3 gangen) wordt je nogal eens verrast. Of je houdt de vijanden uit 1 gang tegen en ondertussen zijn ze uit een andere gang al boven bezig je computer te hacken. Tijdens die laatste fase ga je vaak dood en als je terugkomt, staan ze je boven op het platform met 3 of 4 man al op te wachten. En je hebt maar 30 seconden om de computer weer terug te hacken.

http://youtu.be/enec4Xj4jDo

Ik kan wel opnieuw beginnen, maar dan verwijder ik eerst mijn oude savegame en pas nadat ik de resterende 3 trophies heb gescoord. Eens kijken of het met een nieuw personage op een nieuwe savegame wel lukt om die trophy te krijgen. En dan zal ik ook eens bovenaan beginnen met de 1e challenge.

Opgelost!! Gisteravond de trophy en de platinum gehaald. :smileyhappy:

Het probleem kwam volgens mij doordat ik bij die challenges eerst met de laatste begonnen was. Als je ze van onder naar boven afwerkt, unlockt de trophy niet.

Gisteravond mijn savegame verwijderd, nieuw personage aangemaakt en de challenges van boven naar onder afgewerkt. En na het voltooien van de laatste Tower Defence challenge, kreeg ik wel de trophy. Moet wel zeggen dat het een stuk makkkelijker gaat als je ongeveer rank 2 bent en met de heavy bodytype speelt. Dan heb je een light turret en 1 mijn die je kan planten. De a.i. tegenstanders zijn dan ook van een lager level en dragen minder bescherming.

Denk dat Bethesda maar eens met een patch moet komen voor deze trophy bug.

Level 5

Level 5
vlieg123
Bericht 5 van 5 (99 Weergaven)

Alle merci voor de tip,dit was ook de laatste die ik nodig haD,op Xbox ..

klein detail! Mijn Xbox heb ik niet meer,en mijn data al zeker niet meer...:Stupid:

online gamen kan ik zelfs niet meer wegens proxy..

Shooter fanaat en Free roam fanaat
The only easy day was yesterday we feel no fear for getting shot

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws