PlayStation®3-pelit

Vastaa
MVP
Jyyste
Kirjoituksia: 503
Rekisteröity: ‎06-03-2010
Viesti 61/ 71 (229 näyttöä)

Re: BATTLEFIELD 3 suomi tiimi.

Sampqa wrote:

Mitäs vieläkö pellailette jos niin, niin ottakaapas minutkin mukaan oon iha suhtkoht hyvä pelaaja ja mikki on! :smileyvery-happy:

Tarkoitus on järjestää lähiaikoina uusi peli-ilta Battlefield 3:n parissa, joten muistakaa kaikki silmäillä foorumia aktiivisesti. Muistakaa, että ehdotuksia kentistä ja serverin asetuksista voi ilmoittaa minulle tai Hilleri94:lle.

BF3 Stats
Käytä vain tekstiä.

Member

Member
Purnukka
Kirjoituksia: 2
Rekisteröity: ‎10-09-2011
Viesti 62/ 71 (181 näyttöä)

Tiimin olisi ihan kiva päästä. Pelailen battlefieldiä suunnilleen pari kertaa viikossa. Lähes joka kerta kolmen parhaan pelaajan joukossa.
Käytä vain tekstiä.

Member

Member
Purnukka
Kirjoituksia: 2
Rekisteröity: ‎10-09-2011
Viesti 63/ 71 (181 näyttöä)

Kiva olisi päästä suomi tiimiin mikki löytyy noin pari kertaa viikossa pelailen. Lähes joka kerta kolmen parhaan pelaajan joukossa.

Käytä vain tekstiä.

(Toivottavasti joku näkee tän) Mibäkin olen valmis pelaamaan ja liittymään suomi tiimiin bf3sessa. Olen premium ja rakastan bf3sta että tulen olemaan hyvä lisä joukoissanne.
Käytä vain tekstiä.
MVP
Jyyste
Viesti 65/ 71 (132 näyttöä)

Hei jussidoom!

Tänään on Battlefield 3 peli-ilta klo 20.00 - 22.00 joten mukaan vaan jos pääset :smileyhappy:

Täältä lisätietoja

BF3 Stats
Käytä vain tekstiä.

tullaaan, lisätkää vaan kaveriks

Käytä vain tekstiä.

muuten liittyisin joukkoon hilpeään mutku ei oikeen kerkee koskaan pelaa ku saa muksut nukkuu niin kello on jo 10 ja sit muutenkin kerkee pelaa jonku kerran viikos jos sitäkään :smileyvery-happy: ja jälki on sen näköstäki ... 0 tappo 4 kuolemaa... mut oon vielki sitä mielt et sil yhel oli jotku cheatit pääl ammuin taas tapani mukaan haulikolla noin 40cm päästä yläkehoon ja kaveril oli sen jälkeen vielki 100% ja siis louskutin viel siin sen lippaan tyhjäksi hiukan ohi ja silleen mut olis nyt luullu et edes joku hauli osuis ku en nyt ihan toiseen suuntaan kumminkaan louskuttanu :smileyvery-happy: sit en tajunnu et miten ne sielt tankista ammuskeli porukkaa silleen et hyvä jos päälaki paisto ja jo sielt poistettiin .. lämpökamera? mut ei sekään nyt asfaltin läpi pitäis ottaa

Käytä vain tekstiä.

Ni onko nyt niin et täs pelis joutuu vaan aluksi ottaa turpaansa ku ei tunnu osuvan sit niin mitkään ... Tuoko noi aseiden lisäosat niin paljon etuu?
Käytä vain tekstiä.
MVP
Jyyste
Viesti 69/ 71 (74 näyttöä)

Kyllähän nuo aseiden lisäosat tuovat eroa aseen käyttäytymiseen ja sen hallintaan, mutta kyllä pelaajien pitäisi mennä nurin ihan ilman niitäkin :smileyhappy: Suosittelen itse ainakin kokeilemaan eri sensitiviä asetuksista jotta saa oikeanlaisen nopeuden kääntymiseen. Itsellä on todella alhainen sensitivi ja olen huomannut että sillä pärjään todella hyvin (hitaudessa on tietysti miinus puolet, mutta plussaa on niin paljon etten viitsi nopeuttaa :smileyvery-happy:). Karttojen tunteminenkin auttaa todella paljon tappojen saamiseen :smileyhappy:

Eli kyllä se ajan kanssa kunhan tottuu peliin ja karttoihin niin siitä se lähtee :Thumbs:

BF3 Stats
Käytä vain tekstiä.

eli pitää kokeilla noita sensitivy säätöjä ja joo olishan siit hyötyy et tietää mist vihu saattaa tulla eikä silleen et se tulee aina yllättäen

Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset