02 touko 2012
Playstation Staff

Call of Duty: Black Ops 2 - yleinen keskustelu

[ Muokattu ]
12 Vastaukset 635 Näytöt 12-09-2012

TULOSSA PELIKSI  call of dyty black ops 2 !!

New Profile: Muumi0987
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 1/ 13 (635 näyttöä)
0 kehua
Playstation Staff

Re: CALL OF DYTY II !

tässä traileri
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 2/ 13 (632 näyttöä)
0 kehua
Playstation Staff

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 3/ 13 (631 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Viite: Call of Duty: Black Ops 2

[ Muokattu ]

Kiitos tiedosta, petrusjari! :Thumbs:

Call of Duty: Black Ops 2 -pelistä oli playstation.comissakin artikkeli tänään. Laitan tiedot tähän alle.

Odotatteko tätä kovasti? Vai onko täällä suomiyhteisössä monia CoD-pelaajia muutenkaan? :Smile:

Räiskintäsarja Call of Dutyn uusi osa saapuu marraskuussa.

Jokavuotisilla julkaisuillaan massiivista suosiota nauttivan Activisionin Call of Duty -räiskintäpelisarjan uusin osa on paljastettu. Vuorossa on Treyarchin työstämä Call of Duty: Black Ops 2, joka julkaistaan PlayStation 3:lle. Tarkka julkaisupäiväkin annettiin: peli saapuu markkinoille 13. marraskuuta.

Black Ops 2 sijoittuu sekä 1980-luvulle että vuoteen 2025. Pelissä pelataan edellisestä Black Ops -pelistä tutulla Alex Masonilla ja hänen pojallaan David Masonilla. Peli kertoo kylmästä sodasta eri vuosikymmenillä, ja tarinankerrontaan panostetaan tällä kertaa erityisesti.

Rajuissa tehtävissä onnistuminen tai epäonnistuminen johdattaa tarinaa erilaisiin suuntiin. Myös pelaamiseen tarjotaan vaihtelua ja päätöksentekoa, kun pelaajalla ei ole edessään aina vain yhtä oikeaa etenemistapaa. Treyarchilta kerrottiin myös, että pelin grafiikka rullaa totutun sulavasti, ja lisäksi uudistettu Zombies-pelimuoto on mukana.

Call of Duty: Black Ops 2 julkaistaan PlayStation 3:lle 13. marraskuuta 2012.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 4/ 13 (611 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

[ Muokattu ]

Tottahan toki olin tästä jo tietoinen kun odottelin eilen illalla milloin laittaavat sen trailerin nettiin ja sainpahan viimein tänäpäivänä katsottua sen MAHTAVAN trailerin. Siis traileri ei sinänsä ollut sitä parasta, mutta itse pelistä olen niin innossani. Black Ops oli paras COD- peli minulle, joten eikun ennakkovaraamaan.

Jotenkin tuntuu että Treyarch yrittää tehdä enemmän muutoksia kuin Infinity Ward. Me Gusta

Piti editoida kun Merlin kerkis laittaa tiedot pelistä ennen mua :Lol:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 5/ 13 (610 näyttöä)
0 kehua
Level 2

Playstation Staff

Re: Call of Duty: Black Ops 2

Jaah... Katsotaan nyt mitä tuosta saavat aikaan. Jos sitten en osta tätä peliä, niin kyllä rahat voisivatkin mennä johonkin muuhunkin. Ja onhan siihen vielä puoli vuotta aikaa... No en jaksa innostua. Peli muiden joukossa

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 6/ 13 (601 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

mosku123 kirjoitti: Piti editoida kun Merlin kerkis laittaa tiedot pelistä ennen mua :Lol:

No voihan nenä! Mun pitää olla hitaampi ensi kerralla. :Lol:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 7/ 13 (594 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Okei, mikä tässä nyt kuulostaa hyvältä on se että tarinankulkua voi muuttaa, vaihtelua siihen COD-yksinpeliin mikä on toistanut itseään jo vuosikaudet sekä MW- että Blopsinkin puolella.

Siihen en ota kantaa kuinka överiksi tällainen ns. "realistinen" vaikkakin hieman yliampuva sotaräiskintä menee kun hypitään tulevaisuuteen. Ehkei aivan Halon kaltaista laser-räiskintää kuitenkaan ole luvassa.

MW 1-2 ihastuttivat yksinpelikampanjallakin, sekä mm. special opseilla. MW3 ja Black Ops tuli ostettua puhtaasti verkkopelin - ja MW3 special opsien - ansiosta. Joka tapauksessa, jää väliin takuuvarmasti.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 8/ 13 (573 näyttöä)
0 kehua
Playstation Staff

[ Muokattu ]

tässä ois sen sivusto http://www.callofduty.com/blackops2

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 9/ 13 (537 näyttöä)
0 kehua
Member

Playstation Staff

ALKAA OTTAA PANNUUN !

CHEATERIT JA BOOSTERIT POIS TÄSTÄ PELISTÄ ! Niille sais laittaa ikuisen bannin....

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 10/ 13 (293 näyttöä)
0 kehua