01 touko 2012
Member
Playstation Staff

GT Academy 2012

14 Vastaukset 847 Näytöt Created 01-05-2012

Minulle postattiin facebook sivulle aika kiinnostava juttu: voi ladata GT 5 ilmaiseksi ja pelata jotakin mestaruutta siitä jne. En oikein lukenut uutista kovin tarkkaan mutta olen jo lataamassa sitä xD. Tietääkseni se on "international event" niin joka maasta voi osallistua. 

Linkki: http://blog.eu.playstation.com/2012/05/01/gt-academy-2012-is-live-at-five/

En ole ihan varma mutta luulen että 16 parhainta pääsevät oikeasti ajamaan noita kilpailu-autoja! 

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 1/ 15 (847 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

GT Academy 2012 on alkanut

[ Muokattu ]

Heippahei!

Olin postaamassa tästä uutta viestiketjua, mutta vastaankin tähän noita tietoja kun kerta alotit jo keskustelun. :Lol:

Taannoisesta playstation.comin artikkelista voi myös lukea lisätietoja GT Academystä.

GT Academy 2012

Gran Turismo -faneille ja muillekin tiedoksi, että GT Academy 2012 on alkanut tänään. Suomi ei ole siinä mukana, mutta mielenkiintoista asiaa tässä on silti. :Smile:

GT Academy on PlayStationin ja Nissanin kehittämä kilpailu, jossa PlayStation-pelaajista saattaa tulla aivan oikeita kilpa-ajajia. Kolmen vuoden ajan olemme löytäneet kunnon kilpa-ajolahjakkuuksia; tässä voi olla joillain pelaajilla tilaisuus tehdä kilpa-ajofantasioistaan totta!

GT Academyn ensimmäinen taso sisältää online qualification -tapahtuman. Tänä vuonna Polyphonyn tiimi on kehittänyt eksklusiivisen, hauskoja ominaisuuksia täynnä olevan uuden Gran Turismo -sisällön. Tämä sisältö on ladattavissa ilmaiseksi, eikä sen lataamiseksi ja käyttämiseksi tarvitse olla Gran Turismo -peliä ennestään olemassa.

Tämä sisältö tulee ladattavaksi PlayStation Storeen 1. toukokuuta 2012, ja on sieltä saatavilla 24. kesäkuuta asti. Kun sisältö on ladattu, Polyphony Digital tulee julkaisemaan uudet kierrokset suunnilleen joka toinen viikko. Yhteensä kierroksia tulee olemaan kahdeksan, ja jokaiseen niistä sisältyy viisi eri osiota.

Tässä kierrosaikataulu Suomen ajassa:

Kierros 1 ja 2:

01.05.2012 (tiistai) klo 19:00 Suomen aikaa --> 25.06.2012 (maanantai) klo 01:59 Suomen aikaa.

Kierros 3 ja 4:

14.05.2012 (maanantai) klo 02:00 Suomen aikaa --> 25.06.2012 (maanantai) klo 01:59 Suomen aikaa.

Kierros 5 ja 6:

28.05.2012 (maanantai) klo 02:00 Suomen aikaa --> 25.06.2012 (maanantai) klo 01:59 Suomen aikaa.

Kierros 7 ja 8 (kierros 8 on loppukierros):

11.06.2012 (maanantai) klo 02:00 --> 25.06.2012 (maanantai) klo 01:59 Suomen aikaa.

Jokaiseen kierrokseen sisältyy eri ajotaito opeteltavaksi ja osattavaksi. Jotta seruraavalle kierrokselle pääsee, pitää edellinen ensin päästä läpi. Jos pääset läpi kokonaisen kierroksen (kaikki 5 kohtaa) ja saat kultaa, saat itsellesi auton jota voit käyttää GT5:ssä. Vaikka saisitkin vain pronssia, niin silti jotain extraa saattaa sieltä avautua käytettäväksesi.

Touko- ja kesäkuun aikaisen pelailun ajan voit tarkastaa, miten olet pärjännyt verrattuna kavereihin ja muihin Eurooppalaisiin pelaajiin. Kuitenkaan tässä vaiheessa vielä ei muita vastaan kisailla, kunhan vaan hiotaan taitoja.

Niille, joiden maa on tällä kertaa mukana (ei Suomi valitettavasti), viimeinen taso tulee olemaan hyvin tärkeä. Ajajien pitäisi tulla top 16 -paikoille, jotta heillä olisi mahdollisuus edetä National Final -tapahtumaan heinäkuussa, joka pidetään Silverstonen kilpa-ajoleirillä, sekä sen jälkeen Driver Development Programme -ohjelmaan syyskuusta joulukuuhun asti. Tämä kaikki kärjistyy sitten Dubai 24HR -ajoihin yhdelle taitavalle ajajalle.

Tässä GT Academy 2012 -traileri:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 2/ 15 (837 näyttöä)
0 kehua
Level 4

Playstation Staff

Re: GT Academy 2012

Mahdollisuus päästä ajamaan oikeita kilpa-autoja ei taida koskea Suomea mutta onhan GT Academy demo silti mielenkiintoinen pelattava, latasin muistaakseni 2010 GT Academyn jossa oli Nissan 370Z katu- ja kilpaversiona. Koetan jossain vaiheessa ladata tämänkin demon.

Tuossa vielä englanninkielistä lisäinfoa:

http://community.eu.playstation.com/t5/Gran-Turismo/GT-ACADEMY-2012-starts-today-from-5pm/td-p/15926...

http://www.gtplanet.net/gt-academy-2012-launches-today-in-15-countries/

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=241535

Aika huikea ja mielenkiintoinen mahdollisuus kuitenkin noissa muissa maissa päästä ajamaan oikeaa kilpa-autoa oikeassa kisassa vain pelaamalla GT Academyä pleikkarilla :smileyhappy:

Lucas Ordonez pääsi ammattimaiseksi kilpa-ajajaksi GT Academyn kautta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucas_Ord%C3%B3%C3%B1ez

0 kehua
Viesti 3/ 15 (833 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Jännittävää nähdä mitä mahdollisia muutoksia fysiikanmallinnuksesta löytyy. GT5P->GT Academy demo->GT5 oli huomattavia muutoksia.

Itsellä ei oo minkäänlaista saumaa pärjätä kisassa, mutta tämmöisiin tapahtumiin on aina silti kiva ottaa osaa.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 4/ 15 (806 näyttöä)
0 kehua
Member

Playstation Staff

Ei tota ladattavaa ainakaan minulla näy?

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 5/ 15 (786 näyttöä)
0 kehua
Level 4

Playstation Staff

jtv1979 wrote:

Ei tota ladattavaa ainakaan minulla näy?

GT Academya ei tänäkään vuonna ole Suomessa, joten todennäköisesti tuota GT Academy 2012 -demoakaan ei tule tarjolle Suomen PlayStation Storeen. Ite latailin tuon jo eilen illalla brittitunnuksella.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 6/ 15 (779 näyttöä)
0 kehua
Member

Playstation Staff

[ Muokattu ]

kuinka pystyn luomaan britti tunnuksen? Homma hoidossa ja peli latautumassa.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 7/ 15 (774 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

[ Muokattu ]

Hei,

Odotellaan tämän päiväistä Store-päivitystä ensin - käsittääkseni tuon pitäisi olla ladattavissa myös Suomen Storesta, mutta kerta Suomen käyttäjät eivät itse kisassa ole mukana, taitaa tuo tulla meille normipäivityksen myötä eikä näköjään eilen kuten niille jotka ovat itse kisassa mukana.

Edit // No kysäisin nyt lisää tuosta... eli vielä ei ole tietoa tuleeko tuo ladattavaksi Suomenkin Storeen. Saattaa tulla, mutta emme voi vielä vahvistaa mitään sen tarkemmin. Pahoittelut, jos kirjoitin harhauttavasti kun ymmärsin itse väärin! Odotellaan vielä lisätietoja. :Smile:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 8/ 15 (761 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

EU PSN

Ohhoh! Luulin että EU alueella meillä ois sama PS Store . . . meitsi ku asustelee tääl Espanjas XD parin kuukauden pääst kuitenki inttii :smileywink:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 9/ 15 (737 näyttöä)
0 kehua
Member

Playstation Staff

pitääkö luoda uusi käyttäjä jos haluaa gt academyn?

öö... vai miten?

kiitti

-a-

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 10/ 15 (679 näyttöä)
0 kehua