PlayStation®3-pelit

Vastaa

plussa pelit

hei tiedustelisin tässä ja nyt että ketkä pelaa noita ilmaiseksi tulleita plus pelejä? itse ainakin tykästyin tuohon warhammer 40k ja varsinkin siihen co-op verkkopelimuotoon jossa neljän porukalla laitetaan örkkiä pinoon tuhat päin :smileyvery-happy: tai siltä se ainakin tuntui, joten tiedustelisin olisiko täältä peli seuraa kyseiseen peliin? itsehän en aivan kamalasti noista räiskintä peleistä pleikalla perusta mutta työssa se tuntui helpolta ja mukaan oli laitettu kunnon hack and slash meininkiä höysettynä överi veriroiskeilla niin eihän sitä voinut vastustaa... vai voiko? 

sitten seuraavaan elikkäs tuo special ops joka sekin kolahti vanhaan kunnon 8 bitti pelaajaan sen retrohenkisellä idealla mutta ongelma oli etten saanut edes verkkopeliä kokeiltua kun ei löytynyt yhtään peliä mistää. mahdollista saada joku kokeilemaan ja ehkä innostumaan ? 

mitä tulee motorstormiin niin voisiko joku avata minulle että mikä tää huonoista huonoin peli oikeen on? en vaan tajuu miks toi ajaminen on yhtä resetin hakkaamista sillä maaston muuttuminen ja tilanteet pelissä tulevat vastaan sillä nopeudela ettei mitään ole tehtävissä, okei oppiihan sitä kun ajaa mutta en vaan oikeen saa sitä fiilistä tosta pelistä koska se on vaan tyhjänpäivästä ajelua tuhotuissa mestoissa ... ei ihan mun juttu:smileyvery-happy: 

little big planet 2 no niin säkkipojun leikit jatkuu en itse oo koskaan tajunnu tätä pelisarjaa mut voihan tota silloin tällöin kentän tai kaksi pelaa :smileyvery-happy: 

jatkan tätä runoilua kun kerkeen kokeilee noita muita pelejä. ainakin se infamous vaikutti hyvältä ja oddsworld hd.

hyvät päivänjatkot kaikille ja pahoittelut että ei o isoja kirjaimii ja pilkkuja ja muutenkin äidinkielellisesti tää on varmaan tosi tuskaa lukee :smileyvery-happy: mut nauttikaa

ps. joko mut valittiin voittajaksi siin tenacious d kilpailussa?

Käytä vain tekstiä.

Re: plussa pelit

[ Muokattu ]

miquelsan wrote:

hei tiedustelisin tässä ja nyt että ketkä pelaa noita ilmaiseksi tulleita plus pelejä?

Oon nyt ehkä vaan itse vähän pihalla mutta tarkennatko hieman. Ilmaseksi tulleita? Onko kysymys nyt suunnattu niille jotka on plus-jäseniä ja lataa pelejä alennettuun hintaan (/ilmaseks?) storesta? Vai tarkotatko nyt niitä plus-jäsenten pelejä mitä me kaikki saatiin taannoisesta PSN-katkoksesta hyvityksenä?

miquelsan wrote:

what the...? :smileyvery-happy: Luulin että lopetit jo ku et jaksanu enää tolla kilpailuketjussa. Luulisin että saat kyllä tietää sitte jos oot voittanu.

Käytä vain tekstiä.

Re: plussa pelit

chilletz ei ehkä sittenkään oo huumori miehii mut kumminkaan ne ei oo viel sanonut kuinka super voittaja oon :smileyvery-happy: ja siis tarkotan nyt noita kokopelejä mitä tuli plussa käyttäjille ilmaiseksi viime päivityksessä' tai siin jutus :smileyvery-happy: warhammer ja renegade ja muut.

ps. mikä ihmeen "jos" oot voittanu :smileyvery-happy: 

Käytä vain tekstiä.
Community Manager
MerlinsCoffeeCup
Kirjoituksia: 5 250
Rekisteröity: ‎08-06-2011
Viesti 4/ 11 (119 näyttöä)

Viite: plussa pelit

miquelsan kirjoitti:

hei tiedustelisin tässä ja nyt että ketkä pelaa noita ilmaiseksi tulleita plus pelejä? itse ainakin tykästyin tuohon warhammer 40k ja varsinkin siihen co-op verkkopelimuotoon jossa neljän porukalla laitetaan örkkiä pinoon tuhat päin :smileyvery-happy: tai siltä se ainakin tuntui, joten tiedustelisin olisiko täältä peli seuraa kyseiseen peliin? itsehän en aivan kamalasti noista räiskintä peleistä pleikalla perusta mutta työssa se tuntui helpolta ja mukaan oli laitettu kunnon hack and slash meininkiä höysettynä överi veriroiskeilla niin eihän sitä voinut vastustaa... vai voiko? 

mitä tulee motorstormiin niin voisiko joku avata minulle että mikä tää huonoista huonoin peli oikeen on? en vaan tajuu miks toi ajaminen on yhtä resetin hakkaamista sillä maaston muuttuminen ja tilanteet pelissä tulevat vastaan sillä nopeudela ettei mitään ole tehtävissä, okei oppiihan sitä kun ajaa mutta en vaan oikeen saa sitä fiilistä tosta pelistä koska se on vaan tyhjänpäivästä ajelua tuhotuissa mestoissa ... ei ihan mun juttu:smileyvery-happy: 

Ite juuri olen asentamassa tota Warhammeria, pitänee kokeilla!

Ja MotorStorm Apocalypse on yks mun lempparipeleistä kuule! :Lol: "tyhjänpäiväistä ajelua tuhotuissa mestoissa" no onhan tuokin aika totta. Silti tykkään! Ajattelin kokeilla saada platinaa jossain vaiheessa, tosin mulla hieman kestää sen kanssa....

Jos joku haluaa ajaa MS:A moninpelissä joskus niin olen mukana jos ehdin! :BigGrin: 

Tenacious D -kilpailun tuloksia odotellaan yhä. Ilmoittelen sitten siellä sen viestiketjussa. :Smile:

Käytä vain tekstiä.

arvasin et säkin vihaat sitä motorstormia :smileyvery-happy: ei vaineskaan mut voishan sitä verkossa pelailla ilmoittelet vaan milloin sulle käy 

Käytä vain tekstiä.

[ Muokattu ]

Ymmärsin miquelssoni hyvin että se oli huumoria mutta ihmettelin vaan miks sitä pitää levittää joka ketjuun :smileyvery-happy:

Siis meinaan että aiheeseen kuuluvassa ketjussa paremmin paikallaan aiheeseen kuuluva huumori :smileyhappy:

Käytä vain tekstiä.

no siis enhän mä sitä levitä sinne minne se ei kuulu mut siis  TENACIOUS D!!!!! kuuluu vaan kaikkialle ... no ei vaiskaan vitsit vitseinä :smileyvery-happy: toi oddworld strangers revenge (tai mikä nyt olikaan) vaikutti ihan hupaisalta kaikkineen ötökkä ammuksineen nyt olis viel se darksouls testattavana ja sit alkais oleen sisään ajot noista peleistä suoritettu.

Suosittelen lämpimästi verkkopelaamista warhammer 40k :smileyvery-happy: 

ps. ei kukaan oo sattunu kuulee voitinko siin yhes musa kisas ?

Käytä vain tekstiä.

[ Muokattu ]

Vitsi ihan kateellisena lueskelen näitä juttuja kun on Oddworldia ja kaikkee. Abe's Odyssee oli aikanaan ihan huikee!! Eikä itteä haittais päästä tota Dark Soulsiakaan testaamaan. Saattaa kyllä olla ettei omat hermot kestäisi, oon kuullut että on jonkin verran keskivertopelejä haastavampi ja oon aika sunnuntaipelailija.

Ps. jos joku ennestään omistaa pelejä jotka on nyt saanu kiintolevylleen sillä vaivalla että on valmis maksamaan plus-jäsenyydestä (mitä olen ite liian laiska tekemään) mulle saa lahjoittaa pelejä postitse jos löytyy ennestään hyllystä :smileyvery-happy:

Käytä vain tekstiä.

no darksoulsin sai hintaa 14.90 itiksen alelaarista tos yhes vaihees :smileyvery-happy: ja siis laiska pitää olla jos ei viitsi maksaa 50e 10 pelistä D: 

Käytä vain tekstiä.
Beta Tester
Spwni
Kirjoituksia: 1 281
Rekisteröity: ‎18-11-2010
Viesti 10/ 11 (51 näyttöä)

Sekottaako täällä väki nyt Dark Soulsin ja Darksidersin?
Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset