PlayStation®3-pelit

Vastaa

seuraava pelinne ?

ajattelin josko teillä olisi anta vinkkejä minkä pelin seuraavaksi ostaisin? olen katsellut mgs4 ja dark soulsia mutta myös pes12 kiinnostaisi hinta luokissaa kaksi ensimmäistä tippuu samaan lokeroon mutta tuo kolmas on hintavampi? mitä suosittelette onko dark souls 20e arvoinen vai olisko mgs4:ssä enemmän sisältöä ?

Käytä vain tekstiä.

Level 3

Level 3
karri531
Kirjoituksia: 496
Rekisteröity: ‎27-01-2011
Viesti 2/ 39 (277 näyttöä)

Re: seuraava pelinne ?

jos pitää infamouksesta susittelen infamous 2 tai festival of blood ne on mulla ja sitte jos on sotapelien ystävä niin kz3 bulletstorm ja mw3 on hyvii ne aion ostaa ja sit jos tykkäät vaikka rauhallisista,tunnelmallisista lasten peleistä niin kannattaa lego ja harry potterin ystävien hankkii lego harry potter vuodet 5-7
"Being a hero is optional"
Käytä vain tekstiä.
Beta Tester
Spwni
Kirjoituksia: 1 287
Rekisteröity: ‎18-11-2010
Viesti 3/ 39 (262 näyttöä)

[ Muokattu ]

Dark Soulsissa on kyllä sisältöä, mutta se vaatii myös sitoutumista. Loistava peli, mutta mekaniikkojen sisäistämisessä sekä vaikeustasosta nauttiminen vaatii oman aikansa.

Itsellä ei hankintalistalla varsinaisesti seuraavaa peliä ole lyöty lukkoon PS3:n osalta. FFXIII-2 Crystal Edition on Amazonissa ennakkotilauksessa - saa nähdä tuleeko ennen sitä ostettua jotain.

Käytä vain tekstiä.

Level 3

Level 3
Nyakuten
Kirjoituksia: 76
Rekisteröity: ‎01-03-2010
Viesti 4/ 39 (254 näyttöä)

[ Muokattu ]

Noista mitä mainitset minä suosittelisin MGS 4. Tarina, musiikki, grafiikat sekä gameplay ovat huippuluokkaa. Koska peli on Solid Snake:in viimmeinen. . . hmm. . . "seikkailu", jotta ymmärtäisit mitä pelin aikana tapahtuu kannattaisi olla pelattu minimiltään MGS 1 ja MGS 2. Ja vaikka et ole pelannut mitään aikasemmista, voit silti nauttia todella mahtavasta pelistä. Peli on yksi harvoista peleistä mitä minä pelaisin läpi uudestaan (yleensä pelaan vain kerran kaikki läpi). Sitten kun olet päässyt läpi, voit ladata ilmaiseksi Snake:in Ipod:iin "MGS Podcast". Jos menet hitaasti pelin läpi kuuntelemalla sitä radiota voit nähdä monta erilaista pientä kiinnostavaa juttua jota ei huomaa jos pelaa pelin suoraan läpi. Samassa pelissä tulee myös moninpeli netissä. Vain pari huonoa juttua: en tiedä pelaako moni enään tätä peliä netissä ja on tullut 3 expansion pack:iä jotka voi saada yhteensä 12,99€ (muistaakseni)

Itse olen odottanut Battlefield 3 mutta nyt kun tuli niin jotenkin vain ei enään tee mieli; PS3 versio ei houkuta erikoisesti ja minulla ei ole tarpeeksi hyvää konetta PC versiolle. Ainoa peli jota nyt odotan on Final Fantasy XIII-2 joka tulee ensi vuonna.

Edit: Laitoin vahingossa FF Versus XIII -> XIII-2 sijaan xD

Käytä vain tekstiä.

Mgs4 todellakin kannattaa ostaa jos on pelannut aijempia sarjan pelejä. Jos ei ole pelannut Mgs 2 tai Mgs 3 siitä tulee HD remake ens vuoden puolella joten sillon ehkä kannattaa Mgs4 hommata. Tossa Metlag gear solid 4 netti on sitten melko kuollut kun se on täynä cheatareita joten sitä ei kannata onlinen takia hommata.
Käytä vain tekstiä.

ostin mgs4 ja oon pelannu ykkösen joskus läpi ja siis just tollasta taktista hiipimistä on jees :smileyvery-happy: ja juoni nappaa heti mukaansa pitää vissiin ostaa jostain 2 ja kolmonen niin pääsee juonesta kii ... olikos 2 ja 3 ps2 ?

Käytä vain tekstiä.

Level 3

Level 3
Nyakuten
Kirjoituksia: 76
Rekisteröity: ‎01-03-2010
Viesti 7/ 39 (226 näyttöä)

Jep, MGS 2 ja 3 ovat PS2 mutta kuten Tahvo sanoi niin ensi vuonna tulee MGS 2 ja 3 HD remake PS3, muistaakseni lisäävät sinne myös PSP:n Peace Walker. 

Itse en pidä remake:istä, originaaleissa on se tietty "fiilis", mutta se on vain minun mielipiteeni :smileyvery-happy:

Käytä vain tekstiä.

Hitto olisin halunnu pelaa ne mut ku ei ps3 tue ps2 niin kyynel pakko odottaa vaan remakee
Käytä vain tekstiä.

Level 3

Level 3
arktinen_apina
Kirjoituksia: 164
Rekisteröity: ‎18-01-2010
Viesti 9/ 39 (209 näyttöä)

Tällä tahdilla Killzone 4, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Ark

Käytä vain tekstiä.

hahaha varasin just ffxiii-2 hahaah heeheee nyt joutuu viel hetken venaa :smileyvery-happy: 

Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook PSForumFI Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset