Level 3

Re: Järjestelmäpäivitys 4.00

Tahvo wrote:
Tarkoitan tuota järjestelmän uudelleen tiedostojen asentamis juttua se tulee siitä kun peli kaatuu että ihan turha päivitys

Ai nii se ..joo nyt ymmärsin :smileyhappy:

BF3 Stats
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 21/ 27 (279 näyttöä)
0 kehua
Member

Itellä tämän erittäin loistavan 4.00 päivityksen myötä _KAIKKI_ omistamani pelit on alkaneet jäätyä siinä vaiheessa kun tulee jokin suurempi latauksen kohde, esim. NHL12 pelissä ekan käynnistyksen aikana pelattavan Winter Classicin jälkeen exitillä main menuun pääseminen on mahdotonta, koska pleikkari jäätyy.. tekee kaikilla peleilläni samaa, blu-ray leffat, dvd-leffat ja audio cd:t toimii moitteettomasti eli ei tuossa lukupäässäkään mitää vikaa pitäis olla... joku tuola amerikankielen puolella jo mulle ehdotteli, että rauta pohjanen vika ja että se on sama vika saattanut olla jo jonkin aikaa, mutta kun tuli tämä vita systeemi mukaan niin ei muka ps:n muisti riittäisi latailemaan tiedostoja???:smileyvery-happy: jos näin on niin antakaa mulle takasin mun vanha firmware niin pääsen taas pelailemaan... ketuttaa.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 22/ 27 (231 näyttöä)
0 kehua
Level 4

eskimo_fi wrote:

Itellä tämän erittäin loistavan 4.00 päivityksen myötä _KAIKKI_ omistamani pelit on alkaneet jäätyä siinä vaiheessa kun tulee jokin suurempi latauksen kohde, esim. NHL12 pelissä ekan käynnistyksen aikana pelattavan Winter Classicin jälkeen exitillä main menuun pääseminen on mahdotonta, koska pleikkari jäätyy.. tekee kaikilla peleilläni samaa, blu-ray leffat, dvd-leffat ja audio cd:t toimii moitteettomasti eli ei tuossa lukupäässäkään mitää vikaa pitäis olla... joku tuola amerikankielen puolella jo mulle ehdotteli, että rauta pohjanen vika ja että se on sama vika saattanut olla jo jonkin aikaa, mutta kun tuli tämä vita systeemi mukaan niin ei muka ps:n muisti riittäisi latailemaan tiedostoja???:smileyvery-happy: jos näin on niin antakaa mulle takasin mun vanha firmware niin pääsen taas pelailemaan... ketuttaa.

Katsoppa tämä video. Suosittelen suorittamaan kohdat "Restore File System" ja "Rebuild Database". Jos ei tuo auta, niin kannattaa harkita koko kiintolevyn pyyhkimistä ja oletusasetusten palautusta (Restore PS3 System). Ennen kiintolevyn pyyhkimistä kannattaa kuitenkin ottaa kaikki tärkeät tiedostot talteen, kuten esimerkiksi pelitallennukset.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 23/ 27 (213 näyttöä)
0 kehua
Member

Kiitän vinkistä, mutta been there done that!

Kaikki mahdollinen on koitettu, on vedetty sileeks koko kovo, on koitettu eri kovolla jne jne.

Nyt tuola amerikankielen puolella joku muukin on huomannu sama vian, laserissa se vika EI VOI OLLA, koska blu-ray leffat ja muut toimii aivan moitteettomasti.

Tapauksesta tosiaan hauskan tekee se, että edellisenä iltana pelailin änäriä netissä ja seuraavana aamuna menin sitte päivittämään pleikkarin (en tiä miksi) ja sen jälkeen ei oo enää toiminu. Ei jummarra!

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 24/ 27 (202 näyttöä)
0 kehua
Member

Nyt tämä vasta mielenkiintoiseksi meni.

FIFA 11 alko toimimaan moitteettomasti, mutta muut pelit jäätyy edelleen.

Kokeeksi ostin Little Big Planetin ja suoraan muoveista laitoin pleikkariin, samaa jäätyilyä..
Mitähän tapahtuu?:smileyvery-happy:
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 25/ 27 (157 näyttöä)
0 kehua
Level 3

[ Muokattu ]

Ilmeisesti ei kielibugia korjattukaan tässä kun heti aloituksessa luki sitä samaa sotkua kuin siinä 4.00 versiossa. Muitakin kielibugeja on tullut havaittua, nimittäin kun mulla oli PS3:n nettiyhteys pois päältä tietyn jutun takia ja unohdin kytkeä yhteyden päälle niin PSN:n kirjautumisen yhteydessä tottakai tuli se ilmoitus eteen että pitäisi kytkeä päälle. Kaikki ei ollut  siinäkään ilmoituksessa kohdallaan, Selkeän suomenkielen keskellä lukikin "ja" sanan sijaan "and".

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 26/ 27 (108 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Fox_423 kirjoitti:

Ilmeisesti ei kielibugia korjattukaan tässä kun heti aloituksessa luki sitä samaa sotkua kuin siinä 4.00 versiossa. Muitakin kielibugeja on tullut havaittua, nimittäin kun mulla oli PS3:n nettiyhteys pois päältä tietyn jutun takia ja unohdin kytkeä yhteyden päälle niin PSN:n kirjautumisen yhteydessä tottakai tuli se ilmoitus eteen että pitäisi kytkeä päälle. Kaikki ei ollut  siinäkään ilmoituksessa kohdallaan, Selkeän suomenkielen keskellä lukikin "ja" sanan sijaan "and".

Kokeilin ilman nettiyhteyttä ja huomasin saman. Kiitos tiedosta Fox_423, laitan palautetta eteenpäin. Harmi ettei vielä ole korjattu - toivottavasti pian. :Smile:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 27/ 27 (89 näyttöä)
0 kehua