09 elo 2011
Playstation Staff

Miten innoissanne keräätte trophyja?

15 Vastaukset 305 Näytöt Created 09-08-2011

Iltaa! :BigGrin:

Ajattelin kysyä ihan mielenkiinnosta täällä, että minkälainen suhtautuminen teillä muilla suomen yhteisön pelaajilla on trophyjen keräilyyn? Itse olen jostain syystä (en tiedä miten se tapahtui!) alkanut kauheasti himoitsemaan lisää ja lisää trophyja kokoelmaani, joka taitaapi olla melko pieni... Kaikki yhteensä laskettuna niitä on korkeintaan 90, jos sitäkään. :Stupid:  Jos minulla olisi paljon vapaata aikaa pelailuun, yrittäisin varmasti kerätä niitä lisää oikein kahmalokaupalla.... Mutta pikkuhiljaa nyt kuitenkin. :BigGrin: 

Pidättekö itse tarkkaa lukua trophy-määristänne? Paljonko löytyy (jos saan udella)? :Smile:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 1/ 16 (305 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Re: Miten innoissanne keräätte trophyja?

Kyllä trophyt on ISO juttu. Jos pitää kahdesta pelistä valikoida niin kyllä se 'sans trophee' jää sinne kaupanhyllylle. Trophyt saa tekemaan juttuja jotka muutoin jäisivät kokematta. Itelle on noita pystejä kertynyt hieman keskiverto pelaaja enemmän, mutta kuitenkin varsin vaatimattomasti.
My requests for SONY: 1) Integrate PlayStation3 and your 400 disc MEGACHANGER, Im way too lazy to switch game BDs, u could call it forexample MEGASTATION. 2) Build Specialized Fat-AiBO which has MEGASTATION in belly and two projectors as eyes for 3D projection in any given room of the house. You can call them PLAiBO.
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 2/ 16 (293 näyttöä)
0 kehua
Level 4

Playstation Staff

En ole kovin innostunut trophyistä, esim. GTA IV tuli aloitettua ennen trophy-päivitystä ja siihen ne ei nyt kerry kun pitäisi aloittaa uusi "ura" alusta asti niiden kerryttämiseksi eikä niiden takia tunnu huvittavan aloittaa uudestaan.

Toisaalta taas esim. GT5:ssa on tullut varsin hankittua mm. "Honda goes home" trophy kun tuli tietoon miten sen saa (kuva Hondasta Hondan pääkonttorin edessä Tokyo R246 radalla :smileywink: )

Useimmiten kuitenkin trophyja tulee lähinnä sattumalta ja melko vaatimattomasti kertynyt tähän mennessä.

0 kehua
Viesti 3/ 16 (286 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Mä en niitä keräile innolla, mutta keräänkin niitä juurikin siksi koska ne pidentävät pelien ikää ja antaahan se vähän erillaisen kuvan pelistäkin. Pelejä on tullut osteltua niin paljon että trophyja multa löytyy sellaser yli 200 jos oikein muistan. Kaikki trophyt on peleistä Heavy Rain ja inFamous 2
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 4/ 16 (284 näyttöä)
0 kehua
Level 1

Playstation Staff

Iteltäni trophyja löytyy tarkalleen 1187 kappaletta. 916 pronssia, 206 hopeaa, 54 kultaa, ja 11 platinaa... elikkäs aika paljon:smileyhappy: 

Näitä vaa kasaantuu ja ite ku oon vielä sellane ihmine että ku saan jonku pakkomielteen, nii minähä en rauhotu ennen kuin oon saanu sen mitä haluan. Mut ennenkaikkea nää trophyt antaa lisäarvoa pelille ja kun sattuu vastaan joku oikein hyvä peli niin pakkohan se platina on sieltä saada:smileyvery-happy:

Frozen Sackboys Logo
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 5/ 16 (271 näyttöä)
0 kehua
Level 4

Playstation Staff

Yritän jaksaa kerätä sen mitä saan, mutta esim jotain gta trophya missä pitää ne pulut kaikki ampua ei niitä jaksa etsiä :smileytongue:
Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 6/ 16 (266 näyttöä)
0 kehua
Level 1

Playstation Staff

Kyllähän niitä tulee kerättyä joitakin mutten väkisin jaksa joistain peleistä platinaa yrittääkkään. Tällähetkellä työstän GT5 platinaa, joka näyttää kylläkin aika toivottomalta :BigGrin:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 7/ 16 (254 näyttöä)
0 kehua
Level 1

Playstation Staff

Kaikista peleistä yritetään kuitenkin ottaa Platina. Onhan ne aika turhia jossain mielessä.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 8/ 16 (249 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Tuleehan niitä rofeita innokkaasti kerättyä. Kaikista peleistä ei tosin platinaa ole tarkoitus kerätä vaan riittää ne kertaluontoisen läpipelailun mukana tulevat, ellei sitten ole mielenkiintoisia haastetrofeita jotka tuovat uusia aspekteja pelaamiseen... Sitten erikseen on ne harvinaiset helmet joista täytyy se platina hankkia ihan vaan sen takia että on sitten kaikki suoritettu :smileyvery-happy: Tällaisia on tähän mennessä ollut uncharted 2 ja GT5.

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 9/ 16 (239 näyttöä)
0 kehua
Level 3

Playstation Staff

Kyllähän niitä tulee melko aktiivisesti keräiltyä kahvin juonnin lomassa. Taitaa tosin juotuja kahvikuppeja olla silti enemmän kuin ansaittuja trophyja :smileyhappy:

Käytä vain tekstiä.
0 kehua
Viesti 10/ 16 (224 näyttöä)
0 kehua