PlayStation®3 yleinen keskustelu

Vastaa

Member

Member
Wilxu123
Kirjoituksia: 4
Rekisteröity: ‎19-04-2012
Viesti 1/ 4 (97 näyttöä)

Sähköposti poistettu käytöstä

Vähän alle kuukausi sitten kävikin sellanen moka , että tein juutupeen uutta käyttäjää ja syötin vahingossa väärän iän. Sitten tulikin sellanen ilmotus että mun pitää todistaa että oon tarpeeks vanha käyttämään googlen palveluita jne. , enkä muuten varmaan anna mitään luottokorttitietoja. Kaiken lisäksi multa veloitettaisiin 1,50$ (dollaria) , tai jotain tällästä. No nyt se sähköpostitili on sitten poistettu. Ja kuten arvata saattaa , tein psn-tilin sille osoitteelle. Olis ihan kiva saada se TOIMIVAAN sähköposti osoitteeseen , jos se kysyy jotain vahvistusta vaikka jostain pelin ostosta , varsinkin kun sille psn-tilille on ladattu 50€ tonne "lompakkoon" rahaa. Osaisko kukaan auttaa miten voin vaihtaa sen toiseen osoitteeseen? Mietin vaan et eiks mun pitäis sit vahvistaa vanhasta s-postiosoitteesta? Kiitos.

Käytä vain tekstiä.
Beta Tester
Spwni
Kirjoituksia: 1 281
Rekisteröity: ‎18-11-2010
Viesti 2/ 4 (85 näyttöä)

Re: Sähköposti poistettu käytöstä

Eipä auta kuin ottaa yhteyttä tekniseen tukeen. Mailin vaihto onnistunee sitä kautta, koska tällaisia tapauksia oli jonkin verran viime kevään PSN-sulun jälkeisessä salasananvaihtomylläkässä.

Puhelimitse +358 600 411 911 (0,79€ per minuutti)
(klo 15-21 arkisin, kesällä auki eri aikoihin)

Sähköpostitse fi-hotline@nordiskfilm.com
Käytä vain tekstiä.

Member

Member
Wilxu123
Viesti 3/ 4 (75 näyttöä)

Ookoo... Kiitos kuitenkin. Taidanpa heti ottaa yhteyttä tukeen. MAKSULLISEEN...

Käytä vain tekstiä.

Member

Member
Wilxu123
Viesti 4/ 4 (74 näyttöä)

Se oli nopeeta! Sain ukkelini takaisin! Kiitos Spwni:lle :Wink: ! Jos tää foorumi toimii kuten noi muut (kyllä , olen uusi täällä) , ni tän saa sulkee.

Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset