Beantwoorden

Home 1.3 - Nieuwe Verborgen Features

Het nieuwe opstart scherm van Home

Zoals jullie vast wel hebben gemerkt is de nieuwe Home Update 1.3 al een paar dagen uit, deze update brengt een aantal nieuwe features met zich mee. Maar behalve de aangekondigde verbeteringen en veranderingen zijn er ook een aantal verborgen nieuwe features, die ik hier zou willen bespreken:

Grafische schil/GUI

• opstartscherm met nieuwe achtergrond
  • nieuwe kleuren en opties in de launchpad
  • keuze uit lettertype grootte(groot of klein)
  • items hebben een eigen sectie gekregen, met meer informatie
  • home safescreen iets aangepast

Nieuwe kleuren en nieuwe opties in de launchpad

Items hebben nu een eigen sectie

Home safescreen iets aangepast

Fysics

• nieuwe fysics maakt een eind aan de meeste glitches zoals: sofa glitch en rail glitch
  • tijdens het verplaatsen van meubels, verdwijnt je avatar uit het zicht

Sofa Glitch niet meer mogelijk, je kunt nu niet meer zo makkelijk op de bank springen

• schaatsende avatar niet meer mogelijk
  • avatar buigt voorover als je launchpad opent
  • bodypop dans animatie iets aangepast, nu zakt je avatar iets naar beneden in plaats van dat deze met zijn/haar onderlichaam naar voren stoot

Aangepaste Bodypop animatie

Diverse veranderingen

• Harbour Studio heeft een bewegende zeilboot op de achtergrond
  • Harbour Studio heeft bewegende auto's op de achtergrond

Kijk nou een zeilbootje!

Deze auto's rijden al een tijdje rond. Zeker verdwaald? 

Heb jij misschien nog meer verborgen features en veranderingen ontdekt? Laat het dan even weten.

Veel Plezier met Home 1.3 !!!

Community Awards Winner 09
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
johannes1979
Bericht 2 van 19 (1.703 Weergaven)

Re: Home 1.3 - Nieuwe Verborgen Features

Dat van die zeilboot en auto's wist ik nog niet.Mooi opgezet dit.Ja dat ze carriage hebben verwijderd hebben helaas.
Delen
Member
patrick1991groot
Bericht 3 van 19 (1.691 Weergaven)

Er zijn wel meer dingen die me zijn opgevallen... er zijn veel meer verschillende bewegingen! en het water is volgens mij anders er zitten nu vlekken enz.. in dat was ook niet zo en ik heb zo het idee dat het meer klaar word gemaakt dat wij er binnen kort kunnen chillen kijk die bankjes maar enz...
Delen

Kun je nu ook kiezen hoe groot de install van Home moet zijn?
PSNProfiles
Delen
Member
Rikketikkie
Bericht 5 van 19 (1.669 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Misschien niet zo iets verborgen. Maar het Nite Owl kostuum met de nieuwe pose 'Strong Man' levert de 'Super Fart Pose' op.

SP_A0192.jpg

EDIT: @ Imperator Volgensmij kun je wel instellen hoeveel geheugen PS Home moet achterhouden voor Home. Maar minimaal is gewoon 3 GB.

Bericht bewerkt door Rikketikkie op 06-10-2009 02:35 PM
Photobucket
Delen

Ja, je kan kiezen hoeveel cache Home gebruikt. Ik heb 12 GB gekozen maar ik zie geen verschil qua laadsnelheid.
Delen

ViDtje schreef:
Ja, je kan kiezen hoeveel cache Home gebruikt. Ik heb 12 GB gekozen maar ik zie geen verschil qua laadsnelheid.

Dit klopt helemaal, je kunt kiezen uit een cache van 3, 5, 8 en 12 GB, bij mij ingesteld op 8, het laden van Spaces gaat wel een stuk sneller in mijn geval. Maarja, in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst:smileytongue:

Maar deze verandering was aangekondigd in de Change Log, mijn idee voor deze thread was om dingen te ontdekken die niet in de verschillende aankondigingen zijn opgenoemd.

Deze thread staat in een vertaalde versie op het Engelse forum, daar kon men nog een aantal dingen toevoegen aan het rijtje:

Aanvullingen:

• Home Theatre heeft nu een Cinema Auditorium, je komt nu in een bioscoop zaal inclusief stoeltjes waar je kunt gaan zitten om de trailers te kunnen bekijken
  • Clubs hebben een Blacklist optie, zodat je bepaalde mensen kunt weren uit je club

Als jullie weer iets tegenkomen wat ik over het hoofd  heb gezien, post het!:smileytongue:

Community Awards Winner 09
Delen
aka_Nero
Bericht 8 van 19 (1.609 Weergaven)

Wow nice!

Ik zuo je een kudo geven maar ik kan het niet, wie geeft er een kudo voor mij?

Delen
Member
WallyBee
Bericht 9 van 19 (1.596 Weergaven)

Naast de wachtrij die je nu kunt gebruiken als je bijv. wilt poolen. valt mij nu pas op dat je ook effect kan geven tijdens het poolen.
Delen

Er zijn inderdaad een boel nieuwe verborgen features bijgekomen! Ik ontdekte persoonlijk gisteren pas dat er nieuwe animaties in de achtergrond van het Studio Apartment zijn aangebracht. Eerste instantie dacht ik dat ik ze eerder gewoon over het hoofd had gezien! Daarnaast zijn er (zoals patrick1991groot al vermeldde) naast de nieuwe emotes een hoeveelheid spontane houdingen bij gekomen. Gisteren ging ik bijvoorbeeld even op m'n sofa zitten en ontdekte ik dat mijn avatar lekker onderuit ging hangen.

Active user of the EU PlayStation forums and member of the GameZ Network.
Delen