op 05-10-2009 08:22 PM

Het nieuwe opstart scherm van Home
Zoals jullie vast wel hebben gemerkt is de nieuwe Home Update 1.3 al een paar dagen uit, deze update brengt een aantal nieuwe features met zich mee. Maar behalve de aangekondigde verbeteringen en veranderingen zijn er ook een aantal verborgen nieuwe features, die ik hier zou willen bespreken:
Grafische schil/GUI

Nieuwe kleuren en nieuwe opties in de launchpad

Items hebben nu een eigen sectie

Home safescreen iets aangepast
Fysics

Sofa Glitch niet meer mogelijk, je kunt nu niet meer zo makkelijk op de bank springen

Aangepaste Bodypop animatie
Diverse veranderingen

Kijk nou een zeilbootje!

Deze auto's rijden al een tijdje rond. Zeker verdwaald?
Heb jij misschien nog meer verborgen features en veranderingen ontdekt? Laat het dan even weten.
Veel Plezier met Home 1.3 !!!
op 06-10-2009 10:14 AM
op 06-10-2009 11:22 AM
op 06-10-2009 02:17 PM
op 06-10-2009 02:32 PM - laatst bewerkt op 06-10-2009 02:35 PM
Misschien niet zo iets verborgen. Maar het Nite Owl kostuum met de nieuwe pose 'Strong Man' levert de 'Super Fart Pose' op.
EDIT: @ Imperator Volgensmij kun je wel instellen hoeveel geheugen PS Home moet achterhouden voor Home. Maar minimaal is gewoon 3 GB.

op 06-10-2009 05:44 PM
op 06-10-2009 07:11 PM
ViDtje schreef:
Ja, je kan kiezen hoeveel cache Home gebruikt. Ik heb 12 GB gekozen maar ik zie geen verschil qua laadsnelheid.
Dit klopt helemaal, je kunt kiezen uit een cache van 3, 5, 8 en 12 GB, bij mij ingesteld op 8, het laden van Spaces gaat wel een stuk sneller in mijn geval. Maarja, in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst![]()
Maar deze verandering was aangekondigd in de Change Log, mijn idee voor deze thread was om dingen te ontdekken die niet in de verschillende aankondigingen zijn opgenoemd.
Deze thread staat in een vertaalde versie op het Engelse forum, daar kon men nog een aantal dingen toevoegen aan het rijtje:
Aanvullingen:
Als jullie weer iets tegenkomen wat ik over het hoofd heb gezien, post het!![]()
op 06-10-2009 08:12 PM
Wow nice!
Ik zuo je een kudo geven maar ik kan het niet, wie geeft er een kudo voor mij?
op 06-10-2009 09:46 PM
op 10-10-2009 01:57 PM
Er zijn inderdaad een boel nieuwe verborgen features bijgekomen! Ik ontdekte persoonlijk gisteren pas dat er nieuwe animaties in de achtergrond van het Studio Apartment zijn aangebracht. Eerste instantie dacht ik dat ik ze eerder gewoon over het hoofd had gezien! Daarnaast zijn er (zoals patrick1991groot al vermeldde) naast de nieuwe emotes een hoeveelheid spontane houdingen bij gekomen. Gisteren ging ik bijvoorbeeld even op m'n sofa zitten en ontdekte ik dat mijn avatar lekker onderuit ging hangen.
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]