Beantwoorden
01 jan 2013
door: pandapandora Community Manager 8.149 posts

[Januari] Home Suggesties - plaats hier al je ideeën, verzoeken en feedback!

20 reacties 504 Weergaven Aangemaakt: 01-01-2013

Hoi allemaal,

Post al je Home Januari verzoeken, en wij houden het bij in onze notitieboeken!

Tips voor je feedback:

• Post wat je het liefste zou willen zien in Home, qua virtuele items, dat is zowat alles (zoals kleding, companions, meubels,etc) behalve personal spaces.
  • Plaats een afbeelding of screenshot van wat je wilt, als dat kan. Je kent het gezegde 'A picture is worth a 1000 words' wel, en dit is zeker waar.

• En wees natuurlijk duidelijk in je omschrijving!

Lees ook:

De Oktober suggesties

Oktober top 5 uit alle communities

De November suggesties

november top 5 uit alle communities

November reacties van het Home Team
December suggesties

sigps4japan.png

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 21 (504 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Re: [Januari] Home Suggesties - plaats hier al je ideeën, verzoeken en feedback!

[ Bewerkt ]

Ik heb al even geleden de schaatsen gekocht, en dit was de beste euro die ik ooit uitgegeven heb op home.

Deze zijn sneller als de gratis schaatsen, en ook de animatie is mooier.

Ik grote spaces zoals xi, is het echt fijn dat je sneller kan gaan (als de rest)

Alleen zien schaatsen er wat belachelijk uit op op verharde wegen.

Zouden er niet snelle rolschaatsen kunnen komen ? Ik zou deze meteen kopen....

Facebook: Sonja S Psn
Twitter: Sonja-S @ Sonja_PS
Youtube: Sonja S Psn
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 21 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Re: [Januari] Home Suggesties - plaats hier al je ideeën, verzoeken en feedback!

Ik zou graag willen dat er een dag/nacht feature aan de Harbour Studio wordt toegevoegd. Ik denk dat de beste manier om dit te doen is, door een lichtknop bij de ingang te plaatsen. :smileyhappy:
Het zou misschien aan aan de core update kunnen worden toegevoegd, omdat dit hiervan een onderdeel is.
Ik weet niet of dit mogelijk is. :smileywink:
De Harbour Studio zou hierdoor iets nieuw krijgen...iets voor speciale gelegenheden, zoals "sneeuwbuien" tijdens de winterperiode.

Hier een paar foto's om een idee te geven wat ik bedoel:

environmentmenu.jpg

Vertaald door RISHI-O ...Thanks! :smileyhappy:

Bericht 3 van 21 (459 Weergaven)
Level 5

een aan en uit knop voor het licht hebben we al, maar niet voor de weerefecten, gooed idee trouwens, en meschien kan er dan ook een knop komen, om een ander decor te laten komen, en ik blijf erbij om home nederlandstalig te laten maken, en een active item om de nacht en dag cyclus in je apartement mogelijk te maken

voor hulp en ondersteuning, bel de sony hulpdesk, tel: 0495-574-817, voor belgie, tel:011-516-406, problemen met errorcodes? www.ps3errorcodes.com, is je ps3 kapot, en wil je toch codes inlossen? www.store.playstation.com/login.gvm
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 21 (438 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Een variant op het idee van Nordlyset87 (mooie plaatjes overigens, omg): ik heb altijd gewild dat aan de buitenkant van een space te zien hoe laat het bij die Homie/Speler is. Stel: iemand uit de VS komt bij mij op bezoek. In rl in de VS is het dan nog middag, bij ons al avond. Met andere woorden: ga ik bij hem op bezoek dan is het licht buten Harbour Home, komt hij bij mij dan is het donker. Door de tijd van het appartement te koppelem aan de klok van de PlayStation zou je dat misschien kunnen bereiken. (Zal technisch vast heel moeilijk zijn, maar zo komt Home wel een stukje dichter bij de realiteit.)
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 21 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

goed idee mtw, home verbinden aan de realistiche tijd, technich gezien kan dit ook denk ik, er bestaan klokken die je op home kan kopen die gelijk gaan met de klok in je xmb (het menu van je ps3 als je online bent)

voor hulp en ondersteuning, bel de sony hulpdesk, tel: 0495-574-817, voor belgie, tel:011-516-406, problemen met errorcodes? www.ps3errorcodes.com, is je ps3 kapot, en wil je toch codes inlossen? www.store.playstation.com/login.gvm
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 21 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alweer super feedback! Ga zo door allemaal! En erg mooie voorbeelden van Nordlyset87 & dank aan Rishi ook voor de vertaling! :smileyhappy:

sigps4japan.png

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 21 (395 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

meschien kan er in de toekomst wedstrijd(en) georganiseerd woorden, waaarbij de winaar een (active) item mag maken voor op home

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 21 (394 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

meschien kan er in de navigator elke winkel zijn aparte afdeling krijgen, zodat er minder lang upgeload hoeft te worden, dit is in amerika al zo, dus waarom hier niet?

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 9 van 21 (378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Zou het niet makkelijk zijn dat je eigen "mappen" kan maken in de warderobe en bij de spullen om je appartementen in te richten. Zodat je minder lang hoeft te zoeken naar een bepaalt item.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 10 van 21 (371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos