Beantwoorden

Playstation Home Times - het laatste nieuws - Uncharted 2, Piraten en Meesterschurken

Vandaag is het dan eindelijk zover: de lancering van een nieuwe krant met het leukste en belangrijkste Home Nieuws.

Dit is een idee wat ik al een tijdje in mijn hoofd heb, nu heb ik besloten mijn idee vorm te gegeven, en ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten. Het idee is heel simpel, een plek waar je moet zijn voor het laatste nieuws en verslag van de gekste momenten of evenementen in Playstation Home. Kortom de leukste momenten vast leggen, zonder al te veel serieus nieuws. Als jullie dit waarderen zal ik proberen regelmatig nieuwe uitgaves te publiceren, voorlopig blijft dit een testversie, een soort proefballon.

Ik presenteer jullie hierbij het allereerste nummer van de: Playstation Home Times! 

homekrant_1_p1_24_10_2009.jpg picture by RISHI-O

homekrant_1_p2_24_10_2009.jpg picture by RISHI-O

homekrant_1_p3_24_10_2009.jpg picture by RISHI-O

Community Awards Winner 09
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Playstation Home Times - het laatste nieuws - Uncharted 2, Piraten en Meesterschurken

wat een orgineel idee, van mij mag het er komen,  maar rishie, alleen een vraagje, waarom begin je geen eigen site, jouw eigen nieuws  jouw eigen homesite, zeg maar, en je staat niet alleen, want je hebt loeki bij je, vraag hem je te helpen
voor hulp en ondersteuning, bel de sony hulpdesk, tel: 0495-574-817, voor belgie, tel:011-516-406, problemen met errorcodes? www.ps3errorcodes.com, is je ps3 kapot, en wil je toch codes inlossen? www.store.playstation.com/login.gvm
Delen

Re: Playstation Home Times - het laatste nieuws - Uncharted 2, Piraten en Meesterschurken

Netjes netjes, dat verdient een Kudo :smileyvery-happy:
Delen
Member
pat84ricia
Bericht 4 van 12 (1.081 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Leuk gemaakt hoor, ziet er zeker geslaagd uit!
Bericht bewerkt door pat84ricia op 25-10-2009 03:31 PM
Wat is 3D-TV? En wat heb ik nodig om 3D-TV thuis te ervaren? Welke 3D games komen eraan en hoe zit het met 3D films?

Voor het laatste PlayStation Home nieuws check je PlayStation-Home.nl
Delen

detoekomst schreef:
wat een orgineel idee, van mij mag het er komen,  maar rishie, alleen een vraagje, waarom begin je geen eigen site, jouw eigen nieuws  jouw eigen homesite, zeg maar, en je staat niet alleen, want je hebt loeki bij je, vraag hem je te helpen
nee joh :smileytongue: op psf houden , want op een andere site ga ik wss toch niet kijken :smileysurprised:

mooi gemaakt :Thumbs: 

Delen
Beta Tester
markaveli81
Bericht 6 van 12 (1.061 Weergaven)

Kudo's voor die mooie post!* :Thumbs:

*aangezien ik geen kudo's kan geven, kan iemand anders het doen :smileytongue:

Delen

Ziet er vet uit :Thumbs:, maar de auto is geloof ik een Toyota en geen Land Rover.
PSNProfiles
Delen
Member
johannes1979
Bericht 8 van 12 (1.041 Weergaven)

Ziet er leuk uit.Mooi gemaakt.
Delen

Nice !!!

Maar Playstation Home is enorm saai imo.

Delen
Member
johannes1979
Bericht 10 van 12 (999 Weergaven)

Er ris toch genoeg te doen en te bekijken.Je moet home ook meer zien als een grote chatwereld.Waar je met je gamemaatjes kan relaxen en maiby een minigame tussendoor.Ik kan me er goed vermaken met me maatjes.
Delen