PlayStation®Home

Reply

Playstation home, stemme video chat feil !

Hei

Eg har to problemer.

det ene er at jeg ikke kan koble meg opp til playstation home eg får bare melding om "connection to server lost Z(9 -2) Hvordan kan jeg fikse dette ?

Det andre er at når jeg og min fetter skal ha stemme video chat der begge har det officielle ps headset og ps eye camera ikke kan koble opp til hverandre. Viss jeg sender en invitasjoin til han så får han den men kan ikke joine meg og det samme gjelder andre vei. Har dere noen løsning på problemet ?

P.S for dere som norske som eventuellt svarer så har fetteren min og jeg BKK-fiber nett og vi bor i samme boretslag så avstanden er ikke stor.

Please use plain text.

Re: Playstation home, stemme video chat feil !

Noen ?

Please use plain text.

Z(9-2) er en feil som rammer blant annet mange fra Skandinavia. Det er mulig å omgå denne feilen ved å manuelt skifte DNS-instillingen på PS3'n. Mange har f.eks. brukt "Google Public DNS". Jeg har ikke noe særlig peiling på dette, men kanskje du blir litt klokere av å lese denne tråden: http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-Home/Ingen-adgang-til-HOME/td-p/12292938

Det med videochatten har jeg ikke peiling på overhodet:smileytongue:
Please use plain text.

Tusen takk for hjelpen Jodlegutt

det funket å bytte dns men ned og opplastings hastigheten kom da ned i kb/ps og det er ikke ønsket når nettet mitt har ca 15 opp og 15 ned.

Til dere andre kan det være dns er problemet når det gjelder stemme video chat

Please use plain text.

DNS indstillingen burde ikke give nogle problemer med Audio/Video Chat på XMB.

Har du nogle yderligere detaljer for hvad der sker? kommer der en fejlkode, eller andet på skærmen.

Jeg har i sjældne tilfælde oplevet at jeg ikke kan komme med i en chat, men typisk virker det, hvis jeg modtager en eller flere invitationer. Jeg har dog ikke nogen nærmere forklaring eller løsning, desværre.

Har i forsøgt at få en 3. person til at være vært for chatten?

Please use plain text.

SWfighter wrote:

Tusen takk for hjelpen Jodlegutt

Nemo problemo :smileywink:

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News