Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Hallo iedereen :) Ik kreeg net een mailtje van Sony dat ik een Rare Gold PS3™ limited edition PlayStation Home Reward heb ontvangen omdat ik een trouwe gebruiker ben :D
Hier het mailtje:
Opgelost! Ga naar oplossing
Dankjewel :) maar zo speciaal is het nou ook weer niet. Veel mensen hebben toch allang een account van 1+ jaar? Die zullen dat ook wel krijgen zeker :)
very nice! daar zullen er veel jaloers op zijn op ps home:)
gefeliciteert, santrez
Dankjewel :) maar zo speciaal is het nou ook weer niet. Veel mensen hebben toch allang een account van 1+ jaar? Die zullen dat ook wel krijgen zeker :)
ok nou dan ben ik benieuwd!! ik heb mijn ps3 ook ongeveer een jaar nu en zo n gouden standbeeldje zou leuk staan in mn PS home crib:) maar ff mn mail in de gaten houden dus
Ik heb me PS3 nu al zo'n 4/5 jaar, en nog steeds die reward niet.
Je moet een account van meer als een jaar hebben he, niet je PS3 :) Maar ik heb eens op Google gezocht en blijkbaar krijgen sommige mensen de reward wel en sommige niet, gewoon random? Misschien maar eens aan Sony melden?
Ik heb me account meteen aangemaakt, toen ik de ps3 kocht. En inderdaad, er zijn veel mensen die et wel krijgen en veel niet.
nirmbanasijom schreef:
ik heb dat ding op meerder accounts en binnen een paar weken, je moet namelijk wat games spelen op die accounts en zorgen dat je in je account die 2 valkejs hebt aangevinkt dat je berichten van sony wil ontvangen, als je dat niet hebt mis je dus het bericht waar de redeemcode in staat.
Oh, dankjewel! Bij deze weten we dan hoe je zoiets kan krijgen :) Een paar games spelen en 2 vakjes aanklikken dat je berichten van Sony en partners wil ontvangen! :)
jep want heb er ook een gekregen
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info