Beantwoorden
Member
jesse131
Bericht 1 van 17 (1.376 Weergaven)

Wie vind er dat RISHI-O de nieuwe home community leider moet worden?

Hallo,

Zoals het onderwerp al zegt: Wie vind er dat RISHI-O de nieuwe home community leider moet worden? Vote Loekie!

Jesse 

Register at xpngaming.com!
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
XxGandhixX
Bericht 2 van 17 (1.342 Weergaven)

Re: Wie vind er dat RISHI-O de nieuwe home community leider moet worden?

is goed waar moet je voten en wat doet een home community leider?

Delen
Member
jesse131
Bericht 3 van 17 (1.335 Weergaven)

Ik bedoel met voeten zoals bij de handtekening van RISHI/O zet het gewoon hier neer als je het wilt!

Jesse 

Delen
Member
jesse131
Bericht 4 van 17 (1.334 Weergaven)

O´ja een community manager is gewoon iemand die over een bepaald iets met een groep van SCEE beslist wat er gaat gebeuren.

Jesse 

Delen

Lol beetje raar topic , zo snel zal het allemaal wel niet gaan denk ik ... Dit topic is helemaal niet officieel :smileytongue:
Delen

En dan rest nog de vraag of RISHI-O het zelf wel wil/kan worden :smileywink:
Delen
Member
LionPL
Bericht 7 van 17 (1.279 Weergaven)

Met "de nieuwe community leider" impliceer je een beetje dat er al eentje is. Dus is mijn logische vraag; wie is eigenlijk de huidige "community leider" ? :smileywink:
Delen

jesse131 schreef:

Hallo,

Zoals het onderwerp al zegt: Wie vind er dat RISHI-O de nieuwe home community leider moet worden? Vote Loekie!

Jesse 

Beste jesse131,

Misschien heb je wel eens van de kunstenaar Andy Warhol gehoord.

AndyWarholTV.jpg TVWARHOL image by Nemosix

Andy Warhol (Aug 6,1928–Feb 22,1987)

Andy Warhol was een van de bedenkers van de kunststroming bekend onder de naam POP ART.

Deze stroming veranderde symbolen van de Westerse consumptiecultuur tot kunstwerken, meestal werden simpele voorwerpen tot kunst verheven. Een van zijn bekendste werken waren die over "Campbell's Soup" .

Van een simpel blik soep maakte hij een kunstwerk. Ook zijn z'n bekende kleurrijke zeefdrukken van beroemdheden wereldberoemd geworden, een van de meest bekende daarvan is de het portret van Marylin Monroe.

Hij werd ook vooral bekend met zijn uitdrukking: "15 minutes of fame"

Jesse bedankt dat je hierbij mij 15 minutes of fame hebt gegeven. Ik voel me vereerd dat je mij graag als Home community Manager wilt hebben, maar ik denk dat dat misschien niet zo'n slim idee is:smileytongue:

Ik heb altijd mijn best gedaan om het mensen naar hun zin te maken binnen de community, en mensen te informeren en waar nodig te helpen als dat mogelijk is. Wees gerust ik zal dit ook blijven doen! Toch leuk dat m'n verrichtingen op een positieve manier worden gewaardeerd. Ook in de momenten waar ik kritisch ben geweest over bepaalde zaken.

Ik heb op dit moment al een fulltime baan, waar ik voorlopig nog tevreden mee bent, bovendien weet ik niet of SCEE tevreden zouden zijn met m'n hoge looneisen. Ook heb ik voorlopig weinig zin om te gaan verhuizen naar Londen, in Engeland zijn de internetverbindingen traag, is het altijd slecht weer, het bier is er NIET te drinken en hun Patat is niet te vreten! Ze verpakken het zelfs in krantenpapier!

Toch ben ik blij met deze positieve reactie en mij even in het zonnetje hebt gezet! Maar er zijn nog meer mensen hier op het forum die van waarde zijn, gezellig of gewoon erg behulpzaam! Ook deze mensen verdienen een plekje in de: Hall of Fame!

Was getekend:

Rishi,

a.k.a. RISHI-O "The Crazy Dutchman"

PS: Beste Moderators, deze thread mag nu officieel gesloten worden:smileytongue:

Community Awards Winner 09
Delen

Beter had ik het niet kunnen verwoorden ! Hij heeft nog meer creativiteit dan Markaveli 0_0

Dat verdient kudo's! :smileyvery-happy: 

Delen
Member
jesse131
Bericht 10 van 17 (1.244 Weergaven)

Ik kan hier niet slecht op reageren± echt mooi gezegt.... nu heb je mij in het zonnetje gezet: Topic mag wel gesloten worden

Jesse 

Delen