PlayStation®Home

Beantwoorden

Level 3

Level 3
orson502
Bericht 1 van 13 (415 Weergaven)

netwerk cards ??

ik kan al 4 weken nergens meer psn cards kopen.en in de winkels weten ze niet of ze nog terugkomen ze zegen dat in heel nederland niks meer te verkrijgen zijn.ik zou het wel erg vinden .mijn psn +is verlopen en ik wil ff als ie nog komt online hebben en meer.weet iemand of het tijdelijk is of komen ze niet meer terug?
brekel
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
EleKtroFooz
Bericht 2 van 13 (407 Weergaven)

Re: netwerk cards ??

?die van 50 krijg je hier wel    http://www.gamecardz.nl/playstation-network-c-21.html

MVP
Handige_Harry
Bericht 3 van 13 (393 Weergaven)

20 euro kaarten zijn momenteel moeilijk te krijgen. ze komen wel weer maar waneer dat is de vraag. 50 euro word nog wel voldoende uitgelevert.

bij ons,in antwerpen,zijn ze nogtans overal te krijgen hoor

Level 3

Level 3
orson502
Bericht 5 van 13 (356 Weergaven)

raar ik woon in tilburg maar hier niet in iederegeval niet bij dixons waar ik ze haal ze zegen dat in heel nederland uitverkocht. maar dan zal ik verder zoeken in tilburg als ik tijd heb
brekel

Level 5

Level 5
detoekomst
Bericht 6 van 13 (340 Weergaven)

blijkbaar is er een run op psn kaarten dan?

voor hulp en ondersteuning, bel de sony hulpdesk, tel: 0495-574-817, voor belgie, tel:011-516-406, problemen met errorcodes? www.ps3errorcodes.com, is je ps3 kapot, en wil je toch codes inlossen? www.store.playstation.com/login.gvm

Level 3

Level 3
orson502
Bericht 7 van 13 (275 Weergaven)

geen idee .in de winkel heben ze al 4 weken in heel nederland niks binen gehad zegen ze .maak me wel zorgen hoor .
brekel

er zou blijkbaar productieproblemen zijn,belgie komt stillaan ook zonder te zitten.ben in free record shop geweest,in mijn gemeente,en die hebben enkel 2 van 20 geleverd gekregen.hopelijk word dit probleem snel opgelost,want het is aanneembaar dat sony veel verlies zal lijden hierdoor.

Level 3

Level 3
orson502
Bericht 9 van 13 (251 Weergaven)

zie dan heb ik gelijk bedankt dat je het uitgezocht hebt.inderdaad ik hoop dat ze snel weer terugkomen kan niet zonder zoveel nog te doen.mischien weet iemand waneer ze terug komen?
brekel

Level 5

Level 5
detoekomst
Bericht 10 van 13 (236 Weergaven)

ik denk niet dat de psn kaarten eruit gaan, want dan zouden we bericht moesten krijgen, en ja, sony lijd hierdoor verlies, ik denk dat sony hier ook niet blij mee is, ik heb zelf geen psn kaart, maar ik kan me gewoon heel goed indenken, dat diegene die met een kaart kopen lopen te baalen als een stekker nu, zie je mooie dingen, kan je ze niet kopen omdat die kaarten niet te koop zijn

voor hulp en ondersteuning, bel de sony hulpdesk, tel: 0495-574-817, voor belgie, tel:011-516-406, problemen met errorcodes? www.ps3errorcodes.com, is je ps3 kapot, en wil je toch codes inlossen? www.store.playstation.com/login.gvm
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws