PlayStation®Move

Beantwoorden
Community Manager
pandapandora
Bericht 1 van 7 (228 Weergaven)

Datura - Vandaag in de PS Store, overwegen jullie dit spel te kopen?

Hoi allemaal,

Mijn aandacht werd recentelijk getrokken door Datura, en vanaf vandaag is deze in de PSN Store te downloaden! PlayStation Plus leden krijgen 20% korting!

Het ziet er uit als een mysterieus spel, het lijkt me wel wat!

Samenvatting van nl.playstation.com:

Spoiler

Verwacht het onverwachte in de wereld van Datura. Dit bijzondere bos zorgt ervoor dat je op het puntje van je stoel zit vanaf het moment dat je de omgeving gaat verkennen en erachter probeert te komen hoe je daar bent beland.

Er zijn geen dialogen in deze game. Je bent helemaal in je uppie. De personages die je tegenkomt, hebben geen behoefte om een praatje met je te maken. In plaats daarvan hoor je het griezelige gefluister van onzichtbare wezens, dramatische muziek en het geknars van herfstbladeren om de spanning en je paniekgevoel te vergroten terwijl je personage steeds zwaarder en sneller begint te ademen.

De intrigerende combinatie van een oogverblindend landschap, een intense, spookachtige sfeer en de onwetendheid van wat er zich om de hoek schuilhoudt, zorgt ongetwijfeld voor heel wat kippenvelmomenten.

Elke actie beleef je door de ogen van je personage, zodat je nog dieper in dit aangrijpende verhaal boordevol mysterie en verrassingen wordt gesleurd. Kun jij zonder kleerscheuren aan het bos ontsnappen?

Download Datura vanuit de PlayStation Store naar je PlayStation 3 en bereid je voor op een meeslepend avontuur waarin je zelf het verhaal in de hand hebt.

Na het lezen over dit spel, lijkt het je een waardige titel voor de PS Move? Overweeg je deze aan te schaffen of liever niet?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Datura - Vandaag in de PS Store, overwegen jullie dit spel te kopen?

Lijkt me een hele bijzondere game die ik zeker weten wil spelen. Helaas heb ik nu nog teveel andere toppers liggen maar deze koop ik binnenkort ook!

Ook gaaf die handjes in potten die de pers kreeg :smileyvery-happy:

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 3 van 7 (198 Weergaven)

Leek echt goed, maar valt echt tegen. 

-De besturing trekt op niets en dan heb ik me nog zachtjes uitgedrukt.
-Het verhaal valt ook wel wat tegen. Ik wist op voorhand dat het allemaal wat vaag zou zijn, maar op het einde verwachte ik toch wat meer duidelijkheid.
-Het tempo in de game ligt bijzonder traag. Je kunt lopen, maar niet zo lang. Ook logisch want de game is echt kort.
-In een uur ben je door de game door. 

Is naar mijn mening zijn € 8 niet waard, 6,40 nja, je bent in ieder geval gewaarschuwd :smileywink:

Bedankt voor de reactie, had ergens anders al dezelfde commentaar gelezen, maar was nog aan het twijfelen, toch maar laten schieten en in plaats daarvan PixelJunk Monsters voor de PSP gekocht.
PSNProfiles
Community Manager
pandapandora
Bericht 5 van 7 (192 Weergaven)

Nog meer mensen die Datura hebben gespeeld? En wat vond je er van?

Jammer dat het een beetje tegenviel Axel, grafisch ziet het er toch wel heel apart en interessant uit.

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 6 van 7 (180 Weergaven)

[ Bewerkt ]

pandapandora schreef:
Jammer dat het een beetje tegenviel Axel, grafisch ziet het er toch wel heel apart en interessant uit.

De sfeer zit er wel duidelijk in, maar voor de rest kan ik moeilijk een pluspunt vinden. 

Mocht de besturing nu nog wat deftig werken, dan zou het nog aangenaam zijn om te spelen. Misschien (hopelijk) wordt dit verholpen dmv een patch. 

axeldc schreef:

pandapandora schreef:

De sfeer zit er wel duidelijk in, maar voor de rest kan ik moeilijk een pluspunt vinden. 

Mocht de besturing nu nog wat deftig werken, dan zou het nog aangenaam zijn om te spelen. Misschien (hopelijk) wordt dit verholpen dmv een patch. 

Met de Move controller heb ik ook wat problemen. Snel een Dualshock controller erbij gepakt..

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws