Beantwoorden
25 dec 2012

Member

Playstation Staff

Geen Playstation Move Heroes bij pakket

6 reacties 515 Weergaven Aangemaakt: 25-12-2012

Hey,

Ik kocht gisteren eindelijk een PS3 slim van 160GB. Hierbij zaten eveneens 2 Move controllers en het game Sports Champions. Op de doos hangt echter ook een sticker waarop vermeld staat:"Vraag je gratis exemplaar van Playstation Move Heroes bij aankoop van deze bundel.". Ik vroeg dus in de winkel of ik dit game erbij kreeg, waarop men mij antwoorde dat ze dat game niet hadden en dat er wellicht een downloadcode in de doos zou zitten. Eens ik alles had klaargezet bleek dat er nergens een code was, ook was de game niet voor-geïnstalleerd op de console. Op de Store kost deze ook 14 euro dus is dat ook geen optie deze gratis te krijgen.

Heeft iemand ook deze pack gekocht en zo ja, hoe kreeg je dan het gratis exemplaar van Playstattion Mve Heroes?

Alvast bedankt!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 1 van 7 (515 Weergaven)
0 Kudos
Level 13

Playstation Staff

Re: Geen Playstation Move Heroes bij pakket

Spideykiller05 schreef:

Hey,

Ik kocht gisteren eindelijk een PS3 slim van 160GB. Hierbij zaten eveneens 2 Move controllers en het game Sports Champions. Op de doos hangt echter ook een sticker waarop vermeld staat:"Vraag je gratis exemplaar van Playstation Move Heroes bij aankoop van deze bundel.". Ik vroeg dus in de winkel of ik dit game erbij kreeg, waarop men mij antwoorde dat ze dat game niet hadden en dat er wellicht een downloadcode in de doos zou zitten. Eens ik alles had klaargezet bleek dat er nergens een code was, ook was de game niet voor-geïnstalleerd op de console. Op de Store kost deze ook 14 euro dus is dat ook geen optie deze gratis te krijgen.

Heeft iemand ook deze pack gekocht en zo ja, hoe kreeg je dan het gratis exemplaar van Playstattion Mve Heroes?

Alvast bedankt!

Dit is een oude actie van een klein jaar geleden geweest. Toen werd het uit de voorraad van de winkel meegegeven. De winkel had het even netjes moeten afplakken die sticker of eraf moeten halen. 

0 Kudos
Bericht 2 van 7 (503 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Als die winkel een online site heeft, kan je daar je verhaal vertellen via de contact button. Het is dan wel belangrijk dat je aantoont dat die sticker op de doos zit (foto bijvoegen) en dat je vraagt om een downloadcode. In het gunstigste geval zal de winkel je dan alsnog een downloadcode toesturen.

0 Kudos
Bericht 3 van 7 (500 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Bedankt voor de responsen, ik ben blij dat ik hier nu iets meer duidelijkheid over heb.

Ik zal inderdaad even een mailtje sturen naar de winkel en wieweet komt er nog iets uit de bus:smileyhappy:.

Niet dat ik het game noodzakelijk moet hebben, maar ik heb graag wat mij beloofd wordt:smileyhappy:.

Bedankt!

Mvg,

Kevin

0 Kudos
Bericht 4 van 7 (496 Weergaven)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Dat is logisch en volgens mij heb je er gewoon recht op. Als er echt niks lukt met de winkel zou je het altijd nog via Sony zelf kunnen proberen misschien.

0 Kudos
Bericht 5 van 7 (455 Weergaven)
0 Kudos
Level 13

Playstation Staff

fantasyfreak schreef:

Dat is logisch en volgens mij heb je er gewoon recht op. Als er echt niks lukt met de winkel zou je het altijd nog via Sony zelf kunnen proberen misschien.

Staat er niet een datum op of op = op ?

0 Kudos
Bericht 6 van 7 (446 Weergaven)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Nee maar ik heb gemaild naar de betreffende winkel en die heeft mijn vraag nu in behandeling. Gewoon afwachten wat men daar zegt. Ik hoop dat ik dat game toch nog gratis krijg.

0 Kudos
Bericht 7 van 7 (438 Weergaven)
0 Kudos