Beantwoorden
Level 3

Playstation Staff

Re: hoe is move

Licht eraan-.- ze hebben niet zo'n uitgebreide intocht maar toch word het daar gevierd!

(in de meeste delen) net op internet opgezocht

=p

href=/www.youtube.com/user/DazoDzn">Untitled
| Untitled
| Image Map

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 11 van 21 (870 Weergaven)
0 Kudos
Level 6

Playstation Staff

Hij komt hier meestal in een stoomboot maar met het kerkelijk schandaal ben ik bang voor heilige vaders. :smileytongue:

Maar een Move zou ik zeker aan de sint vragen, zeker met de upcomming games, SOCOM :smileyvery-happy:

LinkinParkLivingThingsBanner
0 Kudos
Bericht 12 van 21 (849 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Ook ik ben in het bezit van de move.

Ben er persoonlijk erg over te spreken.

Zoals hierboven al geschreven word moet je inderdaad wel een beetje ruimte hebben. Wanneer ik de move wil gebruiken moet ik eerst de boel hier verbouwen hahaha...

Ik ben benieuwd wat de toekomst allemaal in petto heeft qua games.Momenteel zijn er nog erg weinig games te krijgen.

0 Kudos
Bericht 13 van 21 (836 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Ik vind het een heel leuk ding. Alleen jammer dat je bijna 200+ euro aan accessoires  moet kopen voor de complete ervaring. Hier mijn review:

Playstation move review 

0 Kudos
Bericht 14 van 21 (811 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

ach als ik het zo lees is de Move een groot pluspunt

precieser dan de Wii controller

en tja de vergelijking met de kinect van Xbox??? dat ding werkt op camera, ben eens benieuwd wat er gebeurt als de hond passeert, zou die dan ook ineens meespelen???

als er dan nog kleine probs zouden zijn met het hele Move gedoe;

bedenk dan ook dit, het is uiteindelijk 1 grote concurrentie strijd vooral tegenover de Xbox die nu met de kinect komen, het is goed mogelijk dat ze de move ook net iets te snel op de markt hebben gebracht om de kinect vd Xbox onder de duim te houden...

vandaar dat er mss idd een gebrek aan Move games is....

F1 online Racing vd PS3 info www.f1onlineps3.webs.com
0 Kudos
Bericht 15 van 21 (651 Weergaven)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

oke , ik heb ps move-

tja, ieder zijn smaak. het gaat wel vervelen als je iets een paar keer hebt gedaan!

en verder is eye pet move wel leuk~!

ik zelf heb toch liever uncharted!

href=/www.youtube.com/user/DazoDzn">Untitled
| Untitled
| Image Map

0 Kudos
Bericht 16 van 21 (637 Weergaven)
0 Kudos
Level 13

Playstation Staff

dat is iets wat ik ook mis idd. Games.... Dus hopelijk snel meer Games voor de Move!

0 Kudos
Bericht 17 van 21 (630 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

kan de die move ook via het stopcontact 220 opladen?

als ik hem op de ps3 of pc oplaad dan knippert het rode lampje, maar in het stopcontact knippert dat rode lampje niet?

rara pindakaas

0 Kudos
Bericht 18 van 21 (431 Weergaven)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

moeskoetie schreef:

kan de die move ook via het stopcontact 220 opladen? (correctie: 220 moet zijn 230 tegenwoordig)

als ik hem op de ps3 of pc oplaad dan knippert het rode lampje, maar in het stopcontact knippert dat rode lampje niet?

rara pindakaas

Huh? Ik mag hopen dat je bedoelt, met een usb-lader.... want 230 op een move controller zetten (hoe je dat ook wou proberen :smileytongue: ) zal die niet leuk vinden.

want, USB = 5volt gelijkspanning ... stopcontact (WCD) = 230volt wisselspanning. En dan komen er ook nog van die amperes bij kijken en hoe dat nou precies zit bij opladen dat weet ik niet :smileywink: ik weet alleen dat de normale usb van je pc iets van 500mA heeft dacht ik en een USB snel lader het dubbele geloof ik.

0 Kudos
Bericht 19 van 21 (394 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Er is een officieele Sony lader en ikzelf zou inderdaad het gebruik ervan aanraden. Immers; de "move" ervaring bestaat uit 2 apparaten. Dat kunnen 2 "moves" zijn maar ook 1 move en een "directional".

Laden van accu's kan vrij specifiek zijn. Nou denk ik dat dat hier wel mee zal vallen, maar het belasten van een USB poort wordt vaak ook sterk negeert..

Ik denk echt dat de PS3 wel beide controlers aankan, maar ondanks dat denk ik dat je beter af bent met een officieele lader. Al is het vanwege het gemak (plep ze erin en ze laden).

Wat betreft Move <-> Wii..  Ikzelf ken enkel de PS3 als console maar heb vorige week wel een kennis over de vloer gehad die een wii heeft. En de move kwam ook ter sprake en heb ik ook laten zien.

Kort gezegd; volgens mijn kennis is de Move beter qua vormgeving (ligt veel beter in de hand), beter qua "movement" (het draaien v/d controller kan ook al effecten geven) en ook veel makelijker in het gebruik. Al heb ik eerlijk gezegd geen idee wat hij daar mee bedoelde.

Bottom line; ben je nieuw met de move bekijken dan even welke spellen je leuk lijken en of ze move ondersteunen.

Mijn eigen mening is simpel; ik heb het zwaar onderschat. Dit is alles behalve "nintendo fitnes huppelen".  Heb racktet sports & die andere sports in de bak en het kan echt verslavend zijn. Zelfs met 1 move controller spring je soms vanuit jezelf in de lucht om die ene harde genadeloze "finishing blow" (althans; dat hoop je) te geven in een gladiator gevecht.

"Pain - move", "Racker sports" (zeker!) en "sports nogwat" (sorry; weet het echt even niet uit mijn hoofd) zijn naar mijn mening titels die je kunnen overtuigen.

Het is een moeilijk onderwerp, zeker..  Dus mijn persoonlijke insteek: als je van tennis houd dan is de kans erg groot dat je racket sports & move een goeie combo gaat vinden.  Tip: zie er een te ***** of lenen, download de demo en "see for yourself".

0 Kudos
Bericht 20 van 21 (380 Weergaven)
0 Kudos