PlayStation®Network

Reply

Member

Member
stampe71
Registered: ‎15-04-2012
Message 1 of 2 (56 Views)

2 bruger på ps3

Hej

Min søn har spillet MW3 via min bruger, og jeg ville gerne at han nu spiller fra sin egen bruger.

Jeg oprettede en bruger på ps3 og en subkonto på psnetwork og det virker med login og det hele, men når han skal spille online siger den fejl og at han ikke kan spille online grundet ristriktioner i forældreindstillinger eller sådan noget.... hmm nogen der forstå hvad jeg mener og har en ide til hvordan jeg kan få min søn til at spille fra sin egen bruger på min ps3 ;-)

Please use plain text.

Re: 2 bruger på ps3

Jeg går ud fra din søn er under 18? Da man skal være over 18 for at spille MW3 online, og da i sikkert har skrevet hans rigtige alder ind da i lavede hans konto, så vil det betyde han ikke kan spille det, og andre spil. Og hvis jeg husker rigtigt så kan man ikke ændrer på alderen.

Men der er selvfølgelig den mulighed at du laver en ny bruger til ham, altså en "master"konto. Men en alder over 18. Dette er selvfølgelig imod de selv samme retningslinjer man godkender når man opretter brugeren - nevertheless så er det stadig en mulighed.
- http://www.youtube.com/user/Westenfeldt -

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Network - sektionen!
Här kan du läsa om PlayStation Store och PlayStation Plus - uppdateringar, PlayStation Network underhåll m.m.

PlayStation®Store och PlayStation®Plus Uppdateringar

Recent News