op 10-02-2012 08:12 PM

op 10-02-2012 09:18 PM
op 11-02-2012 06:52 AM
op 11-02-2012 12:01 PM
Bij het opmaken van mijn account en het ingeven van adres werd automatisch Nederland ingevuld.
Graag hulp om te weten hoe ik dit kan veranderen naar België. Anders ben ik niets met mijn playstation Network Card![]()
op 11-02-2012 05:39 PM
steven_dutch schreef:
NipponExpress schreef:
Huh? Welk Japanse systeem?In Japan, kunnen gebruikers ervoor kiezen om hun Japanse schrift/tekens te veranderen in het alfabet zoals wij dat kennen.
Het is dus niet echt van naam veranderen, zoals eerder aangegeven in deze thread.
Bijvoorbeeld:
Nippon Express = 日本通運 (Nihontsūun)
O zo.. ok. ![]()
totalreject schreef:
Inderdaad. Het kan sony niet schaden als we onze namen veranderen. Ze kunnen zelf ook zomaar de naam van het hele netwerk veranderen. XD
Haha
Ja echt he...

op 19-02-2012 12:02 AM
Verplaatst, verander alsjeblieft niet de topic titel en ga niet off topic. ![]()
op 15-03-2012 11:23 AM
op 28-03-2012 05:43 PM - laatst bewerkt op 28-03-2012 05:45 PM
pandapandora schreef:
Het feit dat je je SEN ID niet veranderen kan is voornamelijk een veiligheidsmaatregel.
En dat houd in..... veiligheidsmaatregel voor wat?

op 16-04-2012 01:59 PM
om alles een beetje op orde te houden, en zo kan sony precies zien wie wie is, ik vind het goed dat ze de acount naam niet willen veranderen, het is toch al zon rompslomp om al die acount na te moeten chekken, ook ik wil mijn naam veranderen, in DeToekomst-NL, met hooftletters en met NL erachter, maar dat gaat niet, hett zij nou eenmaal zo, dat het zo is
op 16-04-2012 10:14 PM - laatst bewerkt op 16-04-2012 10:24 PM
Dat is dan dus geen veiligheidsmaatregel...
Ookal verander ik mijn naam elke minuut, het boeit niks. Sony kan nog stees zien met welk systeem het account gebruikt word en bovendien veranderen de persoonlijke gegevens niet. Tot nu toe zie ik niet wat het met veiligheid te maken heeft. Ik zie nu alleen nog maar smoesjes om geen moeite te hoeven doen om het systeem te veranderen.
Dus is er nog iemand die me een góede reden kan geven? Of niet?
De woorden "het zij nu eemaal zo" of "Ik ben nu eenmaal zo" is slecht voor de mens. Het blokkeerd iedere vooruitgang. Die woorden zeggen alleen maar tegen je dat je geen moeite meer hoeft te doen om je ontevredenheid te veranderen.

|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]