Beantwoorden
Member
totalreject
Bericht 1 van 24 (366 Weergaven)

Accountnaam PSN veranderen

Ik weet dat er, bij het aanmaken van een PSN account, word aangegeven dat je jou accountnaam niet kunt veranderen.
Nu werk ik echter al sinds het begin onder dezelfde accountnaam, en zijn er toch redenen waarom ik deze graag zou willen veranderen.  Een nieuw account aanmaken is ook niet echt gewenst aangezien ik dan alles van de afgelopen jaren (+ gekochte PSN store content) kwijt ben.
Ik vroeg me dus af of er niet een manier is om (of dat er mensen van de ondersteuning zijn die) de accountnaam kunnen omzetten. Lijkt me wel toch?

Iemand enig idee of en waar ik hiervoor moet zijn?

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Accountnaam PSN veranderen

[ Bewerkt ]

Ik denk niet dat ze jou naam even gaan veranderen want als ze jou je zin geven dan komen er nog meer mensen hier vragen om hun naam te veranderen.

shadowhunterrx Trophy Card
Delen
Member
totalreject
Bericht 3 van 24 (354 Weergaven)

Nee, dat begrijp ik. Maar ik heb mijn redenen. Iemand enig idee waar ik moet aankloppen met deze vraag?
Delen
Member
axeldc
Bericht 4 van 24 (353 Weergaven)

Store stuff ben je niet kwijt dus daar gaat die enige genoemde reden al...

Delen
Community Team Leader
pandapandora
Bericht 5 van 24 (348 Weergaven)

Helaas kun je je PSN ID niet veranderen. Als je een andere PSN ID wilt, zul je een nieuwe account aan moeten maken.
frobishersig2.png
Delen
Member
totalreject
Bericht 6 van 24 (319 Weergaven)

Die storestuff (en behaalde) trophies kan je toch niet overzetten naar een ander account?
Als dat wel zo is kan ik idd net zo goed een nieuw account aanmaken. Maar dat lijkt ne nogal sterk aangezien je voor het kopieeren van je eigen saves al een ps+ account nodig hebt.
Zoniet dan zou ik wel mijn storestuff kwijt zijn (en ook niet opnieuw kunnen downloaden) als je het oude account verwijderd.
Delen
steven_dutch
Bericht 7 van 24 (313 Weergaven)

totalreject schreef:
Die storestuff (en behaalde) trophies kan je toch niet overzetten naar een ander account?
Als dat wel zo is kan ik idd net zo goed een nieuw account aanmaken. Maar dat lijkt ne nogal sterk aangezien je voor het kopieeren van je eigen saves al een ps+ account nodig hebt.
Zoniet dan zou ik wel mijn storestuff kwijt zijn (en ook niet opnieuw kunnen downloaden) als je het oude account verwijderd.

Dat is inderdaad niet mogelijk.

Delen
Member
totalreject
Bericht 8 van 24 (293 Weergaven)

Best een waardeloos beleid dan eigenlijk. Wat boeit het nou eigenlijk of ik mijn accountnaam eil veranderen of niet? nou ja, zijn er communitymanagers oid bij wie ik hier navraag over kan doen verder?
Delen

totalreject schreef:
Best een waardeloos beleid dan eigenlijk. Wat boeit het nou eigenlijk of ik mijn accountnaam eil veranderen of niet? nou ja, zijn er communitymanagers oid bij wie ik hier navraag over kan doen verder?

Inderdaad. Wat hun probleem is snap ik ook niet, maar het is perfect mogelijk om je naam te veranderen. Ze moeten alleen gewoon een keer de optie ervoor aanmaken. Ik wil al heel lang mijn naam veranderen, maar wat me stopt om een nieuw account aan te maken is m'n saves, online data en vriendenlijst.

Precies zoals je zegt, wat in godsnaam boeit het als we onze naam veranderen?! We spelen na het veranderen van de naam nog steeds op dezelfde PS3 waar nog steeds dezelfde gegevens op staan. Dus Sony kan ons nog steeds bespioneren als ze dat willen. En ik weet dat we echt niet de eerste personen zijn die vragen om verandering van hun naam. Er zijn veel meer mensen die er baat bij hebben als de mogelijkheid er zou komen. Dus Sony spant zich dan niet voor niks in.

Delen

Waarom voeren ze niet gewoon het Japanse systeem in :smileyhappy:
shadowhunterrx Trophy Card
Delen