op 04-02-2012 01:43 PM
Ik heb vandaag Battlefield 3 binnen gekregen, dus ik ging multiplayer uitproberen maar toen had je online pass nodig, ik heb die ingevoerd. nou de code klopte, ik op doorgaan drukke, kom ik weer terug in het menu van BF3 en dan ga ik naar multiplayer moet ik weer die code invoeren maar toen deed hij het niet meer en als ik naar de PS store ga en dan naar download lijst geef hij een error code en :Geen content gevonden terwijl ik heel erg veel dingen heb gekocht op de PS3. Wat moet ik doen?
op 04-02-2012 03:08 PM
op 04-02-2012 07:09 PM
zeg dutch werk je voor sony ofwa omdat je al bij elke topic hetzelfde zever schrijft er is tot nu toe nog geen ***** gedaan dus zie het in het zal niet meer voor vandaag zijn mss nog niet eens voor deze maand dat is mijn gedacht zal wel tot de volgende patch zeker zijn tenzij dat ze eindelijk weten hoe ze alles juist kunnen doen zonder die problemen te veroorzaken
op 04-02-2012 07:55 PM
maddog23 schreef:zeg dutch werk je voor sony ofwa omdat je al bij elke topic hetzelfde zever schrijft er is tot nu toe nog geen ***** gedaan dus zie het in het zal niet meer voor vandaag zijn mss nog niet eens voor deze maand dat is mijn gedacht zal wel tot de volgende patch zeker zijn tenzij dat ze eindelijk weten hoe ze alles juist kunnen doen zonder die problemen te veroorzaken
Ik schrijf hetzelfde, omdat telkens dezelfde vraag gevraagd word.
Als mensen even wat verder zouden kijken, in plaats van telkens een nieuw topic aan te maken zou ik dit niet hoeven doen.
Je hoeft je frustratie niet op mij te richten omdat je een game of DLC effe niet kunt downloaden.
op 05-02-2012 12:42 PM
ff het is ondertussen al 2 dagen bezig dus lul nu zelf niet rond iedereen heeft dat probleem wereldwijd dus jij bent dan de enigste zeker die het wel allemaal kunt
op 05-02-2012 12:48 PM - laatst bewerkt op 05-02-2012 12:50 PM
maddog23 schreef:ff het is ondertussen al 2 dagen bezig dus lul nu zelf niet rond iedereen heeft dat probleem wereldwijd dus jij bent dan de enigste zeker die het wel allemaal kunt
Ik heb nooit gezegd dat ik het wel kon downloaden. Er zijn trouwens veel PSN gebruikers die wel gewoon kunnen downloaden.
Nogmaals, waarom richt je je woede op mij?
Het enige wat ik doe is een vraag beantwoorden op een vraag die jij niet eens gesteld heb.
op 05-02-2012 01:49 PM - laatst bewerkt op 05-02-2012 01:52 PM
maddog23 schreef:ff het is ondertussen al 2 dagen bezig dus lul nu zelf niet rond iedereen heeft dat probleem wereldwijd dus jij bent dan de enigste zeker die het wel allemaal kunt
Blijkbaar is het probleem niet in 1 of 2 dagen te verhelpen en dien je dus nog even geduld te hebben.
Je kan ook gewoon rustig blijven in plaats van tegen Steven Dutch te keer te gaan hij kan er immers ook weinig aan doen dat er nu problemen zijn.
Ze hebben het probleem inmiddels gevonden maar nog geen oplossing ervoor kunnen maken.
Nog even geduld dus.
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]