PlayStation®Network

Vastaa

Level 1

Level 1
salvellinus42
Kirjoituksia: 9
Rekisteröity: ‎09-07-2012
Viesti 11/ 22 (129 näyttöä)

Re: [Battlefield 3 peli-ilta] ma 09.07

Voiko vielä tulla?

Käytä vain tekstiä.

kyllä voi :smileyhappy: pelaamme hilleri94:n kanssa klo 24.00 asti. Serveri on päällä vielä huomenna noin klo 15.00 asti.

BF3 Stats
Käytä vain tekstiä.

Level 1

Level 1
salvellinus42
Viesti 13/ 22 (114 näyttöä)

Oli kyllä hyvät ottelut!  :Sniper:  :Smile:

Käytä vain tekstiä.

Level 1

Level 1
salvellinus42
Viesti 14/ 22 (109 näyttöä)

[ Muokattu ]

Taidankin tulla pelaamaan

Käytä vain tekstiä.

[ Muokattu ]

Tulin vähän myöhässä katsomaan... Totta kai olisin tullut, jos olisin tiennyt asiasta. Olinkin pelaamassa bf3 jonkun aikaa eilen. Ja kumisaapas taisikin lähettää pelikutsun... Olin vain juuri menossa elokuviin, joten en ehtinyt mukaan. Niin ja ostin muuten mikin eilen. Ja samaan pakettiin tuli 40€ storeen ja latasin Dead Islandin :Zombie: Mutta nyt menee vähän ohi aiheesta... Jos uusia peli-iltoja tulee, ilmoittakaa siitä viestillä, jos jaksatte. En täällä foorumilla niin usein käy.

Käytä vain tekstiä.

Noniin serveri on sulkeutunut ja pelit pelattu :smileyhappy: Kiitoksia kaikille jotka pääsitte mukaan oli todella mukava taistella kanssanne :Thumbs: Alku illasta saatiin mukavat pelit täyden squadin voimin (minä, Hilleri94, kumisaapas234567 ja mosku123). Myöhemmin illalla saatiin vähän enemmän porukkaa mukaan , taisi olla peräti 6 henkilöä jos oikein muistan. Hienot voitot sai meidän puoli aikaan. :smileywink:

Jatkossa olisi tarkoitus järjestää lisää peli-iltoja, joten olisi mukava kuulla palautetta tästä peli-illasta. Kertokaa myös, jos haluaisitte joitain tiettyjä parannuksia servuun (kentät, pelityypit, serverin asetukset yms.) tai ylläpitäjien toimintaan.

PS: Tänään en kerennyt pelata olenkaan kun käytiin Särkänniemessä vähän kieppumassa :Lol:

BF3 Stats
Käytä vain tekstiä.

Joo oli han se hauskaa pelailla ja mun puolesta vois tulla tämmösiä lisää.

Käytä vain tekstiä.

Level 3

Level 3
mosku123
Kirjoituksia: 1 008
Rekisteröity: ‎03-08-2011
Viesti 18/ 22 (72 näyttöä)

Juu sitten kuha vielä mulla toimis netti paremmin! Vaikeutti aika paljon pelaamista kun tökki aina. Mutta onneks oon niin pro että olin kuitenkin aika kärki sijoilla :smileyvery-happy:

Käytä vain tekstiä.

Level 1

Level 1
salvellinus42
Viesti 19/ 22 (63 näyttöä)

Pystyttäkää taas tämä servu! Paras servu aikoihin! 

Käytä vain tekstiä.

Näitä lisää viikonlopuille ja voin hypähtää joskus messiinkin! Parhaita aikoja olis vloppuiltapäivät. Viikolla en pääse nettiin ylipäätään tällä hetkellä.

Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset
Parhaat luokan asiantuntijat