Reply
21 Jul 2012

Member

Playstation Staff

Bonus Code Batman arkam city fungerar inte

3 Replies 195 Views Created 21-07-2012

Hej

Jag köpte mitt batman får någon vecka sen och min kod till Catwoman fungerar inte fast att det är ett spritt nytt spel köpt på siba.

Det står bara att den kan vara gammal eller att den är fel skriven har provat att skriva den om och om igen men blir fortfarande samma sak snälla hjälp mig att få min kod att fungera

Please use plain text.
0 Kudos
Message 1 of 4 (195 Views)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Re: Bonus Code Batman arkam city fungerar inte

Hej
Kolla at spelet inte är importerat från USA eller England, om det är så kan du få problem om du försöker at hämta DLC hem på dit svenska konto, om du kollar på ryggen af spelkassetten vil du se en BL kod, dom 2 bokstaverne efteråt vil ange hvilket land spelet är beräknat til.

BLES / BCES Europa
BLUS / BCUS USA
BLAS / BCAS Asien
BLJM / BCJM Japan
BLKS / BCKS HongKong

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.
0 Kudos
Message 2 of 4 (185 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Min kod fungerar inte heller och jag har en BLES version. Den är köpt på electroworld och jag har mailat dom hundra gånger och till en början var dom hjälpsamma men när jag gjort allt dom bett mig om tex. kolla att datumet på koden inte gått ut osv. och när jag sagt att det fortf. inte fungerar så har dom nu slutat att svara på mina mail. Jag har också mailat Warner Bros men där har jag inte ens fått ett svar (mailade för 3 månader sen)

Någon som vet något annat sätt att få tag på denna kod? 

Please use plain text.
0 Kudos
Message 3 of 4 (148 Views)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Nogle gange kan der ske det Jarreman at en e-mail aldrig kommer frem. Så måske Warner Bros Support afdeling aldrig har fået din email.

Men det jeg ville gøre, hvis jeg var dig er at gå til http://support.wbgames.com/ics/support/ticketnewwizard.asp?style=classic

På denne side skal du oprette en supportsag. Dette betyder at du skal skrive at har købt Batman Arkam City som nyt og at den bonuskode du fik med ikke virkede. Derudover ville jeg skrive hvilket land du bor i og om der eventuelt er en måde at checke på om den kode du har fået også virker i dit land?

Alternativt kan du også tage kontakt til PlayStation Support, men i første omgang vil jeg nok anbefale dig Warner Bros Support afdeling, da det er dem der står bag spillet. Men skulle du have brug for at kontakte PlayStation Support, så tryk her.

Please use plain text.
0 Kudos
Message 4 of 4 (137 Views)
0 Kudos