PlayStation®Network

Beantwoorden

Level 1

Level 1
ZeRoBaha
Bericht 1 van 3 (100 Weergaven)

DC Universe Online

Hey iedereen,

Sinds het PSN platging een paar maanden geleden wil mijn DCUO niet meer werken, als ik de disc erin steek loopt alles zoals normaal (opstarten, updates, etc...) maar dan net voor ik kan beginnen vraagt de game me om mijn code die bij de game kwam te redeemen net zoals de eerste maal dat je de game speelde.

Nu dit heb ik al gedaan voor dat PSN plat lag, heb mijn maand gratis gekregen en dan nogmaals 3 maanden bij betaald (en auto betaling afgezet) hierna ben ik een tijd gestopt met de game en toen in die periode ging PSN plat en heeft mijn oude 80GB Fatty het begeven, ik heb me onmiddelijk een 120gb Slim gekocht en data transfer gedaan, nu dacht ik vorige week de game nog is op te booten maar tevergeefs, ik krijg de error dat ik hierboven al zei. :smileyindifferent:

Uiteraard heb ik geprobeerd de code die bij de game zat nogmaals in te geven (in de PSN store en via de game zelf) maar deze word als invalid of already in use beschouwd, ook zegt de game me dat ik mij moet inloggen op de account waarmee de code de eerste maal gebruikt is, maar ik zit dus op die account, mijn account :Stupid:

Dus eigenlijk heb ik een game op dit moment die helemaal niet meer wil werken en ik ben niet de enigste, een vriend van me heeft net hetzelfde probleem en die heeft dan niet van PS3 gewisseld.

In ieder geval, ik wou is komen horen of iemand iets meer weet of misschien zelf een oplossing weet te bieden voor mijn probleem, alle suggesties welkom.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic.

Groetjes,
ZeRoBaha
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
ZeRoBaha
Bericht 2 van 3 (80 Weergaven)

Re: DC Universe Online

Geen enkele mod of persoon die iets meer hierover weet?

Beta Tester
markaveli81
Bericht 3 van 3 (60 Weergaven)

Re: DC Universe Online

Hey ZeRoBaha, jouw probleem is nogal vreemd, ik kan je aanraden om contact op te nemen met de helpdesk:

Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
Belgie = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

De openingstijden zijn:

maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws