Beantwoorden
Member
krepelin
Bericht 1 van 8 (169 Weergaven)
Geaccepteerde oplossing

Downloaden demo's

Beste mensen,

Sinds afgelopen dinsdag duurt het downloaden van demo's van de Playstation Store erg lang. Normaal gesproken duurt dit 10-15 minuten, nu duurt het meer dan 100 minuten. Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
hichboy2000
Bericht 2 van 8 (151 Weergaven)

Re: Downloaden demo's

als je internet kabel gebruikt moet je hem goed vastzetten:Rolleyes:

Delen
Member
krepelin
Bericht 3 van 8 (137 Weergaven)

Thx, maar internetkabel zit goed vast. Het moet dus ergens anders aan liggen...meer mensen met ditzelfde probleem?

Delen
Member
GuitarHero-NL
Bericht 4 van 8 (130 Weergaven)

Het hangt er vanaf wat je download, als veel mensen hetzelfde downloaden duurt dat erg lang ja. Probeer anders is een hele oude demo te downloaden waarvan je bijna zeker bent dat bijna niemand hem download.
Delen
Member
krepelin
Bericht 5 van 8 (125 Weergaven)

Heb ik ook al geprobeerd, maar het downloaden gaat nog steeds te langzaam. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de Playstation Helpdesk, volgens hen ligt het aan UPC (mijn provider). Boosdoener zou een update zijn (van UPC), maar ik vond het een warrig verhaal. Een internetsnelheidstest geeft overigens  een normaal resultaat. Het probleem beperkt zich dus tot het downloaden...

Delen
fantasyfreak
Bericht 6 van 8 (114 Weergaven)

Playstation is nooit echt snel geweest met downloaden. Heb zelf hier de snelste verbinding van ziggo (120MB ofzo?!) en nog duurt alles enorm lang. Maar zolang als jij zegt heb ik nog nooit gezien O_o

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen
Member
krepelin
Bericht 7 van 8 (93 Weergaven)

Volgens UPC is de boosdoener de laatste firmware update van Playstation (versie 4.0). Zijn er meer mensen die problemen hebben met firmware 4.0?

Delen
Member
krepelin
Bericht 8 van 8 (90 Weergaven)

Probleem is opgelost, blijkt dat het downloaden 's ochtends een stuk sneller gaat dan 's avonds :xRolleyes:  Thx voor de reacties iig.

Delen