PlayStation®Network

Reply

Member

Member
ShadeEX
Registered: ‎20-10-2011
Message 1 of 4 (318 Views)
Accepted Solution

Full Game Trial Exploit Problem

Hej jeg vil gerne rapportere et stort problem.

Jeg downloadede Prototype Full Game Trial i Fredags (13-4-2012)

Men efter at havde spillet prøveversionen (Trialen) til ende ville jeg gerne købe den fulde version.

Da jeg så gik ind i Playstation Store igen for at købe den fulde version kunne jeg ikke få lov til det.

Det ser ud som om at Playstation Network har registeret spillet som købt selvom det ikke har promtet mig om at købe spillet. :smileysurprised:

Jeg vil gerne rapportere problemet da jeg gerne vil betale for spillet men ikke kan og det kunne sikkert bruges som et exploit af andre til at få gratis spil.

Jeg skriver også dette på Engelsk så andre vil forstå det

Please use plain text.

Member

Member
ShadeEX
Message 2 of 4 (317 Views)

Sv: Full Game Trial Exploit Problem

[ Edited ]

As I said above I will now write the same message in english.

Hi I want too report a big problem.

I downloaded the Prototype Full Game Trail last Friday (13-4-2012)

But after having played the Trail to the end I went to Playstation Store to buy the full version.

But when I went too the Playstation Store too buy the full game I wasn't able too.

It seems like Playstation Network has registered the game as purchased even though it hasn't prompted me about buying the game. :smileysurprised:

I want to report this problem because I really want too pay for the full version but can't and because this could be used as an exploit by others too get free games.

Please use plain text.

Member

Member
ShadeEX
Message 3 of 4 (303 Views)

Okay jeg har selv fundet ud af hvordan jeg kunne købe spillet og har nu betalt for den fulde version. :BigGrin:

Det jeg gjorde var at gå ind i internet browseren på PS3'en hvor jeg slettede Cookies, Søgnings Historik, Cache og Autentifikationsinformation

Jeg gik så ind i Playstation Store og søgte på Prototype

Jeg fandt den og købte så den fulde version af Prototype.

And now in English:

Okay Solved it and I have now purchased the Full version of Prototype :BigGrin:

All I did was this:

I went in too the internet browser on the PS3 and then I cleared Cookies, Search History, Cache and Authentication Information

I then went in to the Playstation Store searched for Prototype and found the purchase option

and was then able to purchase the full version of Prototype.

Please use plain text.

Du kunne også bare vælge og trykke trekant på spillet inden du starter det og vælge og tryk "køb" .

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Network - sektionen!
Här kan du läsa om PlayStation Store och PlayStation Plus - uppdateringar, PlayStation Network underhåll m.m.

PlayStation®Store och PlayStation®Plus Uppdateringar

Recent News