Reply
Community Team Leader
MerlinsCoffeeCup
Registered: 08-06-2011
Message 1 of 9 (132 Views)

[GT5 peli-ilta] ke 22.02.2012 klo 21-22

Gran Turismo peli-ilta keskiviikkona 22. helmikuuta 2012 klo 21-22

Moi ajajat!

GT5-ajelua taas keskiviikkona? Ilmoittauduttehan tässä viestiketjussa, jos haluatte mukaan!

Laitetaanko samat oletusasetukset kuin aiemmin?

• Skid recovery force: ei sallittu
  • Penalty: weak (also effective during free runs)
  • Slipstream strength: weak
  • Tyre/fuel depletion: päällä
  • Grip reduction: real
  • Race finish delay: 30s

Onko rata- ja autoehdotuksia ainakin ekaan ajoon? Jos ei, niin valitsen jotain itse. :Lol:

Share
Please use plain text.

Re: [GT5 peli-ilta] ke 22.02.2012 klo 21-22

Ehdottaisin kuusi kierrosta Eiger Nordwand short trackia Ferrari F40:llä (recommended lista) ja Renkaiksi sports hard. Saa sitten olla todella varuillaan tuon auton kanssa, mutta rata ei onneksi ole kovin nopea. :smileytongue:

Share
Please use plain text.
Member
Marski93
Registered: 11-11-2011
Message 3 of 9 (108 Views)

mukana ollaa

Share
Please use plain text.
Community Team Leader
MerlinsCoffeeCup
Message 4 of 9 (95 Views)

Jes, kiva että olette tulossa! Tuleekohan muita?

FlyingPuma kirjoitti:

Ehdottaisin kuusi kierrosta Eiger Nordwand short trackia Ferrari F40:llä (recommended lista) ja Renkaiksi sports hard. Saa sitten olla todella varuillaan tuon auton kanssa, mutta rata ei onneksi ole kovin nopea. :smileytongue:

Ai todella varuillaan saa olla? Olikos tuo siis viesti minulle että tulen varmasti pyöriskelemään seinää päin ainakin 7 kertaa ensimmäisen kierroksen aikana...? :Lol:

Share
Please use plain text.

MerlinsCoffeeCup wrote:

Ai todella varuillaan saa olla? Olikos tuo siis viesti minulle että tulen varmasti pyöriskelemään seinää päin ainakin 7 kertaa ensimmäisen kierroksen aikana...? :Lol:

:xRolleyes:

Share
Please use plain text.
Community Team Leader
MerlinsCoffeeCup
Message 6 of 9 (82 Views)

FlyingPuma kirjoitti:

MerlinsCoffeeCup wrote:

:xRolleyes:

Otan tämän haasteena ja yritän olla pyörimättä kertaakaan. :Cool:

Share
Please use plain text.
Community Team Leader
MerlinsCoffeeCup
Message 7 of 9 (62 Views)

Moi! :Smile: Avasin huoneen nyt ja sen tunnus on seuraava:

1472 - 6399 - 8966 - 5889 - 3805 (FI Forumin GT5-ilta)

Share
Please use plain text.

Saatiinpahan ainakin kolme vai oliko jopa neljä osallistujaa jossain vaiheessa. :smileytongue: Varmaan sitten perjantaina on vähän enemmän porukkaa.

Ensimmäinen kisa (Eiger Nordwand) Ferrareilla oli kärjen osalta melko puhdas ja tasainen, vaikka kärkipaikka ei vaihtunut kertaakaan.

Toinen kisa (Deep Forest Raceway) oli myöskin kärjen osalta tasainen, lipsumisista huolimatta. Viimeisillä kierroksilla sitten pamautin varikkomuuriin täydestä vauhdista. :Lol:

Kolmas kisa (High Speed Ring) ei ollut ehkä niin tasainen, kun Marski aloitti vähän rajummin, joka sitten kostautu. Ero kuitenkin pysyi siinä kymmenen sekunnin tienoilla koko loppukisan.

Viimeinen kisa taisi olla Top Gear. Suht tasaisesti mentiin jälleen Marskin kanssa. Taisi tulla hieman shortcut penaltyä puolin ja toisin. Viimeisellä kierroksella ratkesi sitten penaltyyn ja Marski vei voiton. Luulen kuitenkin, että se ratkesi enemmänkin siihen, kun en tahtonut löytää kunnon tuntumaa autoon, jolloin puskin hieman mutkissa ja jarrutukset olivat varovaisia.

Näköjään meni voitot tasan Marskin kanssa tällä kertaa. :smileyvery-happy:

Share
Please use plain text.
Community Team Leader
MerlinsCoffeeCup
Message 9 of 9 (34 Views)

[ Edited ]

Kiitti taas ajoseurasta! Perjantaina sitten uudelleen.

FlyingPuman ohimennen mainitsema Samba Bus jäi muuten pyörimään mieleen... Ehkä sillä voisi kokeilla joskus? :BigGrin:

Harmikseni mun yhteys jostain syystä heitti ulos kisasta siellä High Speed Ringillä, joten en päässyt ajamaan loppuun. :xCry: Miten siellä Top Gearilla oli niin tasaista? Musta tuntui että ajoin liian hitaasti kun olin liikavarovainen etten pyörähtäisi. Mutta eihän sitä edes saanut kunnolla pyörimään. :Lol:

Ainiin! Sieltä kilahti muuten trophy kun olin lähtemässä pois. :Winner: Tuntuipas hyvältä.

Share
Please use plain text.
Announcements

Tervetuloa PlayStation Forumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä PlayStation Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube