Beantwoorden

HELP!!! DNS Fout 80710102!! wil heel graag online kunnen spelen!!!!!!!!!!!!!

hallo ik heb inmiddel nu al een weekje mijn ps3.

Maar toen ik online probeerde te gaan met me ps3 lukt het niet.

Ps3 geeft aan:IP adress: geslaagd

internet verbinding: mislukt.DNS Fout 80710102.

maar wat ik niet snap is als ik bijv. op youtube ga op me ps3 dat lukt wel google enzo. ook alleen ik kan niet online gamen en playstation netwerk kan ik ook niet berijken. ik word helemaal leip hier iemand plz help me.

mijn internet provider is UPC en ik heb een router van draytek en ik heb het met de kabel en als ik de kabel in me laptop doe werk internet ook.

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Chr1zzly
Bericht 2 van 3 (799 Weergaven)

Re: HELP!!! DNS Fout 80710102!! wil heel graag online kunnen spelen!!!!!!!!!!!!!

De poortnummers voor PlayStation®Network-servers die hiervoor worden gebruikt zijn TCP: 80, 443, 5223 en UDP: 3478, 3479.: http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/connecttest.html

Als je router een instelling heeft voor upnp dan is het handiger om upnp aan te zetten, dan worden de poorten automatisch opengezet als je met de ps3 online wilt. 

Via netwerkverbinding testen moet er NAT type 2 komen te staan, dan staan de goede poorten open). Staat er Type 3 dan zijn de poorten dicht.

Kun je trouwens wel in de Store? Dit moet namelijk wel kunnen, ookal staan de poorten dicht.

Delen

Re: HELP!!! DNS Fout 80710102!! wil heel graag online kunnen spelen!!!!!!!!!!!!!

wat je zei over die NAT type waar kan je dat zien.

en over die ps store daar kan ik ook niet in dan zegt tie ook van DNS fout dan die code.

Delen