Reply
29 Apr 2012
By: Lasseprut

Member

3 Posts
Member

Jeg kan ikke komme online med min PS3

2 Replies 923 Views Created 29-04-2012

Min søn på 8 har en PS3 og vi kan ikke komme online.

Opsætning: Speedstream 5100 modem koblet med Time Capsule, der fungerer som min router.

Husets computere går fint på trådløst.

Når jeg er inde i PS3 kan PS3 sagtens finde min forbindelse under Indstillinger til netværksforbindelse/Vælg det adgangspunkt som skal anvendes. Herefter kommer jeg under SSID og jeg kan her kun vælge rediger. Den vil ikke acceptere adgangspunktets navn (tegn er ikke gyldige), hvorefter jeg nu har prøvet at ændre det. Så kan jeg komme videre og indtaste WPA-koden. Men når den tjekker min netværkskonfiguration, kan den ikke finde adgangspunktet (hvis navn jeg jo har ændret).

Hvad gør jeg - hvordan kommer jeg videre?

Please use plain text.
0 Kudos
Message 1 of 3 (923 Views)
0 Kudos
Level 8

Re: Jeg kan ikke komme online med min PS3

Du skal nok starte med at koble den uden om den Time Capsule, Apple produkter er ikke ligefrem kendt for at lade andre produkter end Apple bruge deres systemer, derudover må der ikke være danske tegn nogen steder i hverken SSID eller din WPA kode, det forstår PS3 nemlig ikke.

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.
0 Kudos
Message 2 of 3 (920 Views)
0 Kudos
Member

Re: Jeg kan ikke komme online med min PS3

Det var simpelthen bare et spørgsmål og tegnene. Nyt netværksnavn, ny kode og nu virker det - tak for hjæpen!

Please use plain text.
0 Kudos
Message 3 of 3 (901 Views)
0 Kudos