Reply
Member

Playstation Staff

Re: Final Fantasy 7 (Psone) problem

Tjenare! Jag har exakt samma problem, köpte också 7:an och får upp samma sak som du. Har läst runt lite och va det verkar som så är det biverkningar från PSN Store maintenance som håller i sig... tråkigt nog har det gjort det i X antal timmar =/ Hoppas det var till någon hjälp iaf
Please use plain text.
0 Kudos
Message 41 of 203 (682 Views)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Re: Får ikke lastet ned Twisted Metal beta

Prøvde nå nettop, funker ikke. noen offisielle nyheter angående dette?
Please use plain text.
0 Kudos
Message 42 of 203 (796 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Re: Final Fantasy 7 (Psone) problem

Har exakt samma problem, fast med FFIX. Får även ett error (80023102) när jag ska försöka kolla download-historiken.
Please use plain text.
0 Kudos
Message 43 of 203 (674 Views)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Går inte att ladda ner!

Har köpt ett par spel, men sedan går de inte att ladda ner. Går inte att ladda ner demos heller. Får bara det berömda "An error has occured: 80023102".

Såg i en annan tråd att andra också haft problem med att köpa och ladda ner, men har fått svaret att det nog ska fungera nu och att de ska prova igen. Men, som sagt...det fungerar fortfarande inte.

Så, vad händer? Känns ju ganska trist när man har betalat för spel och allt och så går det inte att ladda ner.

Please use plain text.
0 Kudos
Message 44 of 203 (900 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Samme her, fungerer fortsatt ikke.. :-/
Please use plain text.
0 Kudos
Message 45 of 203 (776 Views)
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Samme dritten her..+jeg kjøpte need for speed the run full game..599 nkr..er sikkert en 4-5 timer siden..får ikke lastet ned..kommer bare push download button og det har jeg gjort 3456233 ganger...Frustrert...

Please use plain text.
0 Kudos
Message 46 of 203 (768 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Re: Går inte att ladda ner!

Tja!

vilken tur att jag såg detta inlägg, jag trodde det var nåt fel med min PS3:a. Har själv köpt spel på store men kan inte ladda ner, men det är väl bara att vänta hoppas jag

Please use plain text.
0 Kudos
Message 47 of 203 (891 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Tja! vilken tur att jag såg detta inlägg, jag trodde det var nåt fel med min PS3:a. Har själv köpt spel på store men kan inte ladda ner, men det är väl bara att vänta hoppas jag
Please use plain text.
0 Kudos
Message 48 of 203 (885 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Gud va skönt att jag inte är ensam-har varit så frustrerad över att inte kunna ladda ner eller se mina inköp. Hoppas de fixar det snart, jag testade nyss och det är samma problem :/
Please use plain text.
0 Kudos
Message 49 of 203 (871 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Re: Kan inte lägga till pengar i Playstation Store - Huvudtråden

*****, jag köpte Back to Karkand igår och fick bekräftelse mail på både att jag la till Funds och att jag köpte map packen (bf3). Men jag kan inte ladda ner när jag trycker på ladda ner står det "this content has already been purchased" eller nåt sen kommer felmeddelande 80023102. Hoppas det löser sig snart...
Please use plain text.
0 Kudos
Message 50 of 203 (946 Views)
0 Kudos