on 08-02-2012 04:31 PM - last edited on 08-02-2012 04:33 PM
DancingTurian wrote:Har uppdaterat det tekniska teamet. Förhoppningsvis kan de fixa det snart.
Hoppas det:-) det går nog snabbt o fixa när Sony förlorar pengar;-) (no pun intended)
Gah hoppas det inte strular med online pass o sånt i morgon när Kingdoms Of Amalur kommer....
Testade iofs att tanka ner FFVI från min DL lista o det funkade utmärkt.
on 09-02-2012 08:14 AM
Update.. försökte fylla på från pc på sonyentertainment (The credit card information is not valid. Please check your entries carefully) har tagit bort åäö, ändrat förnamn-efternamn lagt till o tagit bort allt möjligt.. vägrar ta mitt visa. o på ps3 blir det bara felkoden.
on 09-02-2012 12:42 PM
Har precis kommit till kontoret och de har inte uppdaterat något. Ska jaga upp dem under eftermiddagen.
-DT
on 10-02-2012 08:29 AM
Verkar vara underhåll på PS store just nu.
Twisted metal Beta ska finnas ute sen tidigare i veckan?
Gjorde en sökning, men fann ej, kanske ligger under bokstaven T i demos, kollade aldrig, men i sökresultat kom den inte upp.![]()
//Frank
on 10-02-2012 04:02 PM
Hej!
Har fått meddelandet att alla som har problem med att lägga till pengar med sitt bankkort får kontakta PS Support via telefon. PS Support nummer och annan info finns här.
-DT
on 11-02-2012 03:57 PM
Samma problem för mig.
Har provat med:
Swedbanks "riktiga" kort
Swedbanks e-kort
Citi Bank Master Card
Inget av dom funkar. Om felet har vart känt i 2 månader och ingen lösningn är funnen så är det ju riktigt uselt, med tanke på att Sony inte direkt är en liten källarfirma. Kan dom inte få ordning på en egen betallösning så är det väl dags att överge skiten, eller lägga ut betaltjänsterna gratis, eftersom betalningen inte fungerar.
on 14-02-2012 10:19 AM
Någon som har ringt? Vad säger de? 8kr/min är lite overkill för mig
on 16-02-2012 06:25 PM
Jag har precis samma problem, kan inte sätta in pengar på mitt PSN konto och får 80023102 error när jag försöker.
Skamligt att det har varit så här i snart en månad, man kan ju tycka att ett av världen största företag borde ha bättre kontroll över en tjänst som funnits i över 5 år nu
on 17-02-2012 08:32 AM
samma skit här, går inte att fylla på pengar och sony gör ingenting för att fixa problemet
on 17-02-2012 11:04 PM
Jag har också samma problem som alla andra här. E-kort har slutat att fungara, och sen sony gjorde bort sig och vart hackade vägrar jag handla med vanliga kort. Så det är bara att se till att fixa det här på en gång. Har handlat hur mycket som helst med E-kort förut så varför ska det inte funka nu då? Har även förbeställt ett PS Vita som kommer nästa vecka och har planerat att handla massor till det. Men är inte det här fixat så blir det ju jävligt svårt

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.
Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.
För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar
Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!|
|
|
|
|
|
Med vänliga hälsningar,
Community Teamet
Website ©2012 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]