Reply

Re: Felmeddelande 80023102 - huvudtråd

[ Edited ]

DancingTurian wrote:

Har uppdaterat det tekniska teamet. Förhoppningsvis kan de fixa det snart.

Hoppas det:-)  det går nog snabbt o fixa när Sony förlorar pengar;-)    (no pun intended)

Gah hoppas det inte strular med online pass o sånt i morgon när Kingdoms Of Amalur kommer....

Testade iofs att tanka ner FFVI från min DL lista o det funkade utmärkt.

Share
Please use plain text.

Update..  försökte fylla på från pc på sonyentertainment (The credit card information is not valid. Please check your entries carefully)  har tagit bort åäö, ändrat förnamn-efternamn lagt till o tagit bort allt möjligt.. vägrar ta mitt visa. o på ps3 blir det bara felkoden.

Share
Please use plain text.
Community Team Leader
DancingTurian
Registered: 22-11-2011
Message 103 of 138 (327 Views)

Har precis kommit till kontoret och de har inte uppdaterat något. Ska jaga upp dem under eftermiddagen.

-DT

Share
Please use plain text.
Member
Farenks
Registered: 10-02-2012
Message 104 of 138 (294 Views)

Verkar vara underhåll på PS store just nu.
Twisted metal Beta ska finnas ute sen tidigare i veckan?
Gjorde en sökning, men fann ej, kanske ligger under bokstaven T i demos, kollade aldrig, men i sökresultat kom den inte upp.:smileyfrustrated:

//Frank 

Share
Please use plain text.
Community Team Leader
DancingTurian
Registered: 22-11-2011
Message 105 of 138 (282 Views)

Hej!

Har fått meddelandet att alla som har problem med att lägga till pengar med sitt bankkort får kontakta PS Support via telefon. PS Support nummer och annan info finns här.

-DT

Share
Please use plain text.
Member
stenmark26
Registered: 11-02-2012
Message 106 of 138 (333 Views)

Re: Kan inte lägga till pengar i Playstation Store - Huvudtråden

Samma problem för mig.

Har provat med:

Swedbanks "riktiga" kort

Swedbanks e-kort

Citi Bank Master Card

Inget av dom funkar. Om felet har vart känt i 2 månader och ingen lösningn är funnen så är det ju riktigt uselt, med tanke på att Sony inte direkt är en liten källarfirma. Kan dom inte få ordning på en egen betallösning så är det väl dags att överge skiten, eller lägga ut betaltjänsterna gratis, eftersom betalningen inte fungerar.

Share
Please use plain text.

Någon som har ringt? Vad säger de? 8kr/min är lite overkill för mig

Share
Please use plain text.

Jag har precis samma problem, kan inte sätta in pengar på mitt PSN konto och får 80023102 error när jag försöker.

Skamligt att det har varit så här i snart en månad, man kan ju tycka att ett av världen största företag borde ha bättre kontroll över en tjänst som funnits i över 5 år nu

Share
Please use plain text.

samma skit här, går inte att fylla på pengar och sony gör ingenting för att fixa problemet

Share
Please use plain text.

Jag har också samma problem som alla andra här. E-kort har slutat att fungara, och sen sony gjorde bort sig och vart hackade vägrar jag handla med vanliga kort. Så det är bara att se till att fixa det här på en gång. Har handlat hur mycket som helst med E-kort förut så varför ska det inte funka nu då? Har även förbeställt ett PS Vita som kommer nästa vecka och har planerat att handla massor till det. Men är inte det här fixat så blir det ju jävligt svårt

Share
Please use plain text.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.

Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.

För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!

Med vänliga hälsningar,

Community Teamet

Kalender

Tävlingar/Konkurrence/Konkurrens

Evenemang

Fun Nights

Utvalda

Övrigt