PlayStation®Network

Vastaa

Level 3

Level 3
Zajq
Kirjoituksia: 59
Rekisteröity: ‎29-10-2011
Viesti 11/ 23 (107 näyttöä)

Re: [Kilpailu] Music Unlimited - Lempi Tenacious D -kappaleesi

Olipas yllättävä kilpailu ja palkintokin (odotin melkein, että pelifoorumilla palkintona olisi ollut Brütal Legend). Itse vastaan Tribute, sillä se on paras maailman parhaasta biisistä kertova biisi ja sen musavideo oli ensikosketukseni bändiin.

Käytä vain tekstiä.
Beta Tester
Spwni
Kirjoituksia: 1 281
Rekisteröity: ‎18-11-2010
Viesti 12/ 23 (100 näyttöä)

Ei sinänsä yllättävää - Tenacious D kuitenkin Sony Music Entertainmentin alaisuudessa.
Käytä vain tekstiä.

Pakko sanoa että tribute (to the best song in the world) sillä olen opetellut sen ulkoa :smileyvery-happy: ja jopa esittänyt sen kaverini jaakon (luetaan HAAKKO) avustuksella muutamalla leirillä se on aivan kuningas biisi eiku bändi eiku duo eiku ne laulaa siin triosta yhes kohas eiku kyl ne on jumalallisia olentoja :smileyvery-happy: 

Käytä vain tekstiä.

no kisa päätty----- kuka voitti !!!! kuulin just tenacious d rize of the phoenix biisin radiosta ja herkkua oli

Käytä vain tekstiä.
Community Manager
MerlinsCoffeeCup
Kirjoituksia: 5 257
Rekisteröity: ‎08-06-2011
Viesti 15/ 23 (79 näyttöä)

[ Muokattu ]

Noniin eli kisa on loppunut, ja osallistujien nimet lähtevät nyt jokaisesta osallistuneesta yhteisöstä eteenpäin. Tulen ilmoittamaan tässä samassa viestiketjussa, kun kisan järjestäjät ovat ilmoittaneet voittajat. Kiitos osallistumisesta! :Smile:

Lisäys // Tästä oli muuten jotain kysymyksiä tullut - eli siis tähän kilpailuun osallistui usea eri yhteisö, ja kaikkien näiden osallistujien kesken arvotaan nuo palkinnot. Ei pelkästään suomiyhteisöstä. :Smile:

Käytä vain tekstiä.

buu mun mahikset voittaa tollanen kerran elämässä super jumalallinen palkinto hupeni just voitetusta miltei mahdottomaksi saada :smileysad: voi tätä kesäistä masennuksen huumaa mistä nyt apu sairaanloiseen ikävään jos en voittaakkaan tuota upeaa palkintoa

Käytä vain tekstiä.

tuleehan hei voittajien nimet johonkin esille sitten että voin linkittää mun kavereille ja kateellisille et voitin siis sitku ne julkastaan et ketkä voitti mun lisäksi :smileyvery-happy: 

ps. sattuuko kukaan tietämään voiko itsevarmuuteen kuolla ? 

Käytä vain tekstiä.

Level 2

Level 2
Joukahai
Kirjoituksia: 514
Rekisteröity: ‎06-09-2011
Viesti 18/ 23 (58 näyttöä)

...siis ei pelkästään suomi-yhteisölle? Mitenkähän raati ymmärtää suomen kieltä vai oliko se ihan arpaonnen mukaan? Toivottavasti arpomalla. No onnea arvontaan kaikille osallistuneille!

Käytä vain tekstiä.

no siis mitä kävin lunttaamassa muita foorumeita NIIN ei siellä hirveesti vastauksia ollu mut kumminkin jotain 20 luokkaa et mahikset arpaonniseen voittoon on melko samat ku jossain ässä arvassa 2000e voittoo :;D mut siis siltihän mä saan sen levyn ja paidan :smileyvery-happy: ja kannan sitä paitaa ylpeydellä !

Käytä vain tekstiä.

Ai monessa eri yhteisössä :Confused:

No hieman pienemmät mahdollisuudet voittoon, mutta toivotan onnea kaikille. Vaikka itsekin haluaisin voittaa... Ei tämänlaista palkintoa muualta saa, varsinkaan kun Tenacious D ei ole keikkaillut Suomessa :Frown:

Hyvä kilpailu itse asiassa, varsinkin kun kyse oli näinkin hyvästä bändistä. Ja kaipa rize of the fenix pitää mennä ostamaan sitten itse, jos en voita :Smile:

Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset
Parhaat luokan asiantuntijat