Beantwoorden
Member
Falqons
Bericht 1 van 5 (59 Weergaven)

MW3 Deranked

Hallo,

Ik speelde gisteravond een paar potjes mw3,ik begon op level 40 en toen ik klaar was was ik level 52.

Vanmorgen werd ik wakker, even snel een potje mw3 spelen, en toen zag ik dat ik weer level 40 was!

Ik speelde vanmorgen dus team deathmatch, en toen het potje afgelopen was kreeg ik de challenge win 5 free for all matches ?

Ik speelde geen FFA.

Kan iemand dit verklaren ?

Groeten, Falqons 

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
ShadowhunterrX
Bericht 2 van 5 (55 Weergaven)

Re: MW3 Deranked

BUG in het systeem van COD. Dit is in elke COD al het geval geweest dus het kan vaker gebeuren.
shadowhunterrx Trophy Card
Delen

dit komt volgens mij omdat je de game of je console niet goed afsluit als je stopt. probeer eerst terug naar het hoofdmenu vd game te gaan voordat je via de ps knop je ps3 uitzet zodat ie je voortgang correct kan opslaan

Delen
Member
ShadowhunterrX
Bericht 4 van 5 (48 Weergaven)

Ik heb het ook al gehad. Het is gewoon compleet random het kan nu gebeuren of nooit.
shadowhunterrx Trophy Card
Delen

Als ik stop back ik altijd eerst compleet uit de game via het ingame menu alvorens ik via de ps knop de game uitzet en dan pas mn ps3 uitzet en tot nu toe zijn de set backs me bespaard gebleven. of het mazzel is of niet neem ik voor lief, maar totdat het mij ook gebeurd hou ik het op deze methode

Delen