PlayStation®Network

Beantwoorden
Community Manager
pandapandora
Bericht 11 van 28 (159 Weergaven)

Re: NIEUWE PSN NAAM NODIG ------- PLS RPLY

Een woord is niet pas aanstootgevend als het aan iemand gericht is, het gaat er om of het als aanstootgevend wordt gezien door anderen en of het tegen de regels in gaat, zoals eerder genoemd.

Deze regels zijn niet omdat we niet menselijk zijn of geen mensenkennis hebben, er zijn gewoon een aantal voorwaarden waar je je aan moet houden.

Als je spellen aankoopt op deze account wil je toch niet het risico lopen deze te verliezen? We geven gebruikers alle vrijheid om een SEN ID die je leuk vindt, maar je moet je aan de gebruiksvoorwaarden houden.

Ep1cNiNJA er is niks mis met je huidige ID, maar als je een andere wilt weet ik zeker dat je een leukere ID verzinnen kunt dan je voor gestelde ID. :smileyhappy:

Uit de gebruiksvoorwaarden:
http://nl.playstation.com/legal/detail/item223812/Gebruiksvoorwaarden/

"U bent volledig verantwoordelijk voor alle tekst, video's, geluidsbanden, beelden, foto's of elk ander materiaal of content die u op onze sites ter beschikking stelt. U dient elke beschikbare gemeenschapsinstrumenten op verantwoordelijke wijze te gebruiken. Met name mag u geen content plaatsen die het recht of rechten van derden schendt of waarin activiteiten of beweringen zijn opgenomen die discriminerend, beledigend, onzedelijk of smadend zijn of die op grond van nationaliteit, etnische afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, godsdienst, geloofsovertuiging of invaliditeit beledigend voor anderen kunnen zijn. U mag de gemeenschappelijke gebieden niet gebruiken voor eventuele commerciële doeleinden."

"U begrijpt dat wij niet alle door gebruikers gegenereerde content op onze sites bewaken en dat wij daartoe geenszins verplicht zijn. Wij behouden ons echter het recht voor om al zulke content te controleren en om zonder nadere aankondiging eventuele content die wij als onpasselijk beschouwen, te bewerken, te verwijderen of te verplaatsen."

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 12 van 28 (149 Weergaven)

[ Bewerkt ]

pandapandora schreef:

Een woord is niet pas aanstootgevend als het aan iemand gericht is

Dan leef je in een andere wereld als ik.

Als vrienden van mij met een grijns op hun gezicht zeggen tijdens het gamen. "ah kutbeest, sterf!" "goddamnit" watthef..k" en dat soort dingen, dan is er niemand (geen vrienden, familie of kinderen) die er raar van opkijkt.

En trouwens, een naam veranderen kan niet. Als je een andere naam aanmaakt en die word geband. Dan heb je het originele andere account nog waar je aankopen mee heb gedaan. Dus het argument aankopen verliezen gaat niet op. Al helemaal niet als de games e.d. gewoon al op je HDD staan.

Sony zal ik nooit begrijpen, maar ik weet wel dat er geen hele console geband word vanwege een naam.

Hallo ik heb jullie verhalen allemaal gelezen. En het is mij duidelijk dat je geen namen mag aanmaken of afkortingen waar mensen van weten, van he dat is een scheldwoord. Of heb ik het nu fout?

Hi, I'm Damian Leto.

New n' Tasty!
Community Manager
pandapandora
Bericht 14 van 28 (133 Weergaven)

Hoi Mars, wat hieronder vermeld staat geldt ook voor SEN ID's:

"Met name mag u geen content plaatsen die het recht of rechten van derden schendt of waarin activiteiten of beweringen zijn opgenomen die discriminerend, beledigend, onzedelijk of smadend zijn of die op grond van nationaliteit, etnische afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, godsdienst, geloofsovertuiging of invaliditeit beledigend voor anderen kunnen zijn."

Dankje Panda! Hopelijk is het ook duidelijk voor EpicNinja:smileywink:

Hi, I'm Damian Leto.

New n' Tasty!
MVP
Am4deos
Bericht 16 van 28 (127 Weergaven)

y0uknOwWh01aM schreef:

pandapandora schreef:

Als vrienden van mij met een grijns op hun gezicht zeggen tijdens het gamen. "ah kutbeest, sterf!" "goddamnit" watthef..k" en dat soort dingen, dan is er niemand (geen vrienden, familie of kinderen) die er raar van opkijkt.

.............

Ik denk dat jij dan in een hele enge, beperkte wereld leeft.

Als jij er van uitgaat dat de rest van de mensheid zich net zo tolerant gedraagt als de mensen om jou heen of zoals jijzelf, dan heb je een zeer bekrompen wereldbeeld. Daarom vind je het ook zo vreemd dat de mensen hier op het forum er anders over denken.  

Als ik nu alleen al even denk aan Amerikanen die vaak woorden als f*ck wegpiepen op tv of in liedjes. Die zullen het bijv. wel als aanstootgevend opvatten. (ik persoonlijk vind dat ook wat overdreven, maar dat is mijn mening).

Zulke mensen kunnen er dus wel over gaan klagen als ze je online tegenkomen en dan is de kans op een ban al meteen wat groter :smileywink:

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 18 van 28 (104 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Am4deos schreef:

y0uknOwWh01aM schreef:

pandapandora schreef:

.............

Als jij er van uitgaat dat de rest van de mensheid zich net zo tolerant gedraagt als de mensen om jou heen of zoals jijzelf, dan heb je een zeer bekrompen wereldbeeld. Daarom vind je het ook zo vreemd dat de mensen hier op het forum er anders over denken.  

Jonge het is echt niet alsof we de hele dag zo zitten zo van F dit F dat. Helemaal niet. En niet iedereen is het er mee eens, maar niemand vind het aanstootgevend. En daar gaat het nu om. Niemand die ik tegenkom, waar dan ook, vind f**k en damn en k*t aanstootgevend. Misschien leef ik in een omgeving en met familie die allemaal meer een open geest hebben als de meeste mensen. Maar ook elders op vakantie in 'god weet waar' kijkt niemand raar op als je een keer iets zegt.

y0uknOwWh01aM schreef:

Am4deos schreef:

y0uknOwWh01aM schreef:

pandapandora schreef:

.............

Jonge het is echt niet alsof we de hele dag zo zitten zo van F dit F dat. Helemaal niet. En niet iedereen is het er mee eens, maar niemand vind het aanstootgevend. En daar gaat het nu om. Niemand die ik tegenkom, waar dan ook, vind f**k en damn en k*t aanstootgevend. Misschien leef ik in een omgeving en met familie die allemaal meer een open geest hebben als de meeste mensen. Maar ook elders op vakantie in 'god weet waar' kijkt niemand raar op als je een keer iets zegt.

Wil je God hier buiten laten? Dat is aanstootgevend.

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 20 van 28 (94 Weergaven)

ach jezus.. :smileytongue:

Nee, maar even serieus. Zelfs binnen mijn familie is er een oude ziel die zegt, "Het gaat er niet om wat je zegt. Waar het om gaat is hoe je dingen zegt. Het gaat om je toon."

Natuurlijk zijn er wel grenzen; je moet niet met ziektes gaan schelden, want ookal is het niet persoonlijk bedoeld, mensen kunnen daardoor wel al snel persoonlijk geschokt zijn.

Maar ander soort woorden hebben die impact gewoon niet, tenzij dus je ze tegen iemand gebruikt.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws