PlayStation®Network

Reply

Nybegyndervanskeligheder - hvor er mine downloadede spil????

Min søn er nu endelig kommet på netværket, og han har købt sit første spil.

Men vi kan ikke finde det.

Hvad gør jeg, når spillet først er downloadet?

Hvor ligger det, så min dreng kan spille det?

Please use plain text.

Re: Nybegyndervanskeligheder - hvor er mine downloadede spil????

Det skal gerne befinde sig under Spil kategorien i XMB. Som det ses her: http://manuals.playstation.net/document/dk/ps3/current/game/dlgamestart.html

Det vises muligvis som en boble, hvis installationen ikke er gennemført, så skal i blot trykke på denne, og den vil installere. 

Hvis i ikke kan finde den under spil kategorien, så check efter hvad der er i har købt, da der nok vil være tale om ekstra indhold til et spil, som så kræver spillet for at kunne benyttes.

Please use plain text.

Re: Nybegyndervanskeligheder - hvor er mine downloadede spil????

Jeg har lige en enkelt tilføjelse til Cimbrers ellers glimrende besvarelse.

Hvis du går hen til "Spil kategorien" og trykker på "FIRKANT" knappen, så skifter du mellem "Alle", "Efter format" og "Efter album" visning.

Selv bruger jeg "Efter format" visningn. Grunden til at jeg gør det, er at jeg på denne måde nemmest kan holde styr på alle mine downloadede ting.

I denne "tilstand" vises øverst de "kendte" knapper/ikoner som "Tryk her for at se PlayStation Store" og "Se alle dine trofæer"-knappen. Nedenunder disse "kendte" knapper findes så alle de ting der er downloadet/hentet fra PlayStation Store men som IKKE er blevet installeret endnu sorteret efter dato med det ældste vist først (Ting kommer til at ligge på denne liste, hvis man vælger at downloade dem i baggrunden fra PlayStation Store).

Så hvis I kan se et ikon med teksten for det spil I har købt, så er spillet ikke installeret endnu. I skal så trykke med KRYDS-knappen på ikonet for at installere det.

Når spillet er installeret / hvis I ikke finder ikonet til spillet, så skal helt ned til bunden af listen. Her vil I finde nogle "mapper" - de kan eksempelvis hede "minis" eller "PlayStation". Hvis det er en "minis" titel I har downloadet og købt, så skal I gå ind i "minis" mappen (hvilket gøres ved at trykke på KRYDS-knappen) og spillet burde nu være at finde på denne liste.

Har I dermodimod købt en udvidelse til et spil (det kunne være en ekstra sang til Guitar Hero eller ekstra missioner til LA. Noire) så kan I kun tilgå dette materiale, hvis har det "oprindelige" spil.

Men hvis I ikke har held med at finde jeres spil, så vil jeg foreslå jer, at I skriver hvilket spil der er tale om (for nogle spil fra PlayStation Store skal man nemlig først downloade en demo af og så efterfølgende en "jeg har betalt fuld pris for spillet så nu er det ikke en demo mere"-fil ), så vi måske kan være mere behjælpelig.

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Network - sektionen!
Här kan du läsa om PlayStation Store och PlayStation Plus - uppdateringar, PlayStation Network underhåll m.m.

PlayStation®Store och PlayStation®Plus Uppdateringar

Recent News