PlayStation®Network

Reply

Member

Member
Kenrithe
Registered: ‎17-07-2012
Message 1 of 3 (505 Views)

Original login for PS3 and PSN lost

Hej Forum.

Mine forældre har i sin tid lavet en PSN konto og tilknyttet den til min PS3 maskine. 

(Den har stået på auto-log in så længe jeg kan huske, der har derfor ikke været problemer)

Nu er der gået nogle år og jeg har fundet min PS3 frem igen og skal til at opdatere og bruge den igen online.

Problemet er hverken mine forældre eller jeg, ved hvilken mail/password combo de har brugt, når den nu spørger efter den.

Hvad gør jeg, når man kun kan have en konto knyttet maskinen? 

Er der nogen måde man kan deaktivere den tilknyttede konto, uden reelt at vide Log-ind/password kombinationen?

PS.

Jeg har lavet en ny konto på denne side, kun for at stille spørgsmål her på forum. Når jeg prøver at logge ind med denne, får jeg: Du kan ikke logge ind ved anvendelse af en anden brugers log ind-ID (Email-adresse)

På forhånd tak!

Please use plain text.
MVP
European_Gamer
Registered: ‎30-06-2007
Message 2 of 3 (480 Views)

Re: Original login for PS3 and PSN lost

Hvis du vil bruge din gamle konto kan du få nyt password ved at trykke "Glemt din adgangskode?" der hvor man logger ind eller skrive/ringe til PS support for at få dem til at hjælpe dig.

Hvis du vil bruge din nye Kenrithe profil skal du på PS3en gå helt ud i venstre side og vælge "Opret ny bruger" når du har går ind på den bruger som du måske har kaldt Bruger 1 skal du vælge "Opret en konto" og dér vælger du så "Brug en eksisterende konto" og så er du næsten klar til at spille.

Member

Member
Kenrithe
Registered: ‎17-07-2012
Message 3 of 3 (476 Views)

Re: Original login for PS3 and PSN lost

Jeg prøver.
tak for svaret
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Network - sektionen!
Här kan du läsa om PlayStation Store och PlayStation Plus - uppdateringar, PlayStation Network underhåll m.m.

PlayStation®Store och PlayStation®Plus Uppdateringar

Recent News