PlayStation®Network

Vastaa

Level 3

Level 3
Nyakuten
Kirjoituksia: 76
Rekisteröity: ‎01-03-2010
Viesti 1/ 3 (262 näyttöä)

PS3 Tilin ja online pass kysymys

Jeps eli nyt minä olen täällä Suomessa ja pleikka jäi kotiin Espanjaan ja minulla on täällä kaveri jolla on PS3. Voinko minä luoda siihen tilin ja käyttää sitä mun tiliä? Voinko pelata siinä esim. BF3 koska minä laitoin siihen silloin sen online passin? Yhdistyykö tämä online pass PSN tiliin tai sitten fyysiseen pleikkariin? 

Kiitos.

Käytä vain tekstiä.

Re: PS3 Tilin ja online pass kysymys

Voit luoda tilin toiseen PS3 ja käyttää sillä tiliäsi. Online Passit toimii ylneesä taas niin, että pleikkariin ladata storesta pieni tiedosto, joka käyttäytyy, kuten ladattava lisäsisältö. Eli jos kaverisi on ladannut omalla käyttäjällänsä online passin pleikkariin, paasin pitäsi toimia kaikilla muillakin käyttäjillä samalla pleikalla. Oline Pass ei varsinaisesti yhdisty PSN tiliin, muuta sen voi ladata uudestaan PS storesta download listitä. Jos siis kaverillasi ei ole BF3 online passia ja haluatte pelata netissä voit ladata sen storen kautta download listiltä. 

Toivottavasti tää mun sekava selitykseni selvensi jotakin :Thumbs:

Käytä vain tekstiä.

Level 3

Level 3
Nyakuten
Kirjoituksia: 76
Rekisteröity: ‎01-03-2010
Viesti 3/ 3 (251 näyttöä)

Re: PS3 Tilin ja online pass kysymys

Juu kiitos :smileyvery-happy:

Käytä vain tekstiä.
Tätä komponenttia ei voi näyttää.
Ilmoitukset

YLEISET KESKUSTELUT:

Tervetuloa suomenkieliselle PlayStation-foorumille!

Suomenkielisten käyttäjien määrän lisäännyttyä päätimme pystyttää erillisen foorumin, jossa voi keskustella suomeksi. Toivottavasti tulet viihtymään!

Jäsenien esittelyt -viestiketjussa voit käydä kertomassa itsestäsi ja tutustumassa muihin suomenkielisiin käyttäjiin.

Foorumin tärkeät tiedotteet löydät Yleistä tietoa -kategorian tiedotteet, kilpailut ja ylläpito -osasta.

Ottaaksesi osaa keskusteluihin, kirjauduthan ensin foorumille sisään sivun ylälaidasta. Jos sinulla ei ole vielä Sony Entertainment Network -sisäänkirjautumistunnusta, voit rekisteröityä täällä.

Mukavia keskusteluhetkiä!

Sony PlayStation Suomi Facebook MerlinsCoffeeCup Twitter MerlinsCoffeeCup YouTube

Tuoreimmat uutiset