Beantwoorden
Beta Tester
markaveli81
Bericht 11 van 20 (128 Weergaven)

Re: PSN ideënbus!

Ubiytsa_ wrote:
- Het kunnen veranderen van je gaming tag;
- Het kunnen veranderen van je e-mailadres.

Alles wat ik nodig heb om PSN helemaal perfect te vinden :smileytongue:

Je kan al je e-mail adres veranderen :smileytongue: alleen is het niet mogelijk om je gaming tag (ik neem aan dat PSN gebruikersnaam bedoelt) te veranderen :smileysad:

Maar goed, blij zij hier posten jongens en ik blijf zij doorgeven :smileywink:

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
Knien
Bericht 12 van 20 (94 Weergaven)

Zou eigenlijk een bepaalde PS2 klassieker in de PS Store willen zien, weet pas sinds net dat er in 2006 op de PS2 een game was uitgebracht over de populaire tekenfilm serie The Family Guy.. Dus hoop eigenlijk dat via mijn idee deze game wordt aangeboden in de store. Groetjes Family Guy fan 

Delen

[ Bewerkt ]

De mogelijkheid om je PSN gebruikersnaam te kunnen veranderen. Dat had er sinds dag 1 al moeten zijn.

markaveli81 schreef:

alleen is het niet mogelijk om je gaming tag (ik neem aan dat PSN gebruikersnaam bedoelt) te veranderen :smileysad:

Dat snapt m'n neus ook nog wel.. daarom doen we hier ook  het voorstel...

En kom nou niet nog een keer met dat onzin verhaaltje dat namen niet veranderd kunnen worden. Microsoft kan het wel met Xboxlive en jullie hebben ook geen probleem om de naam van een heel netwerk te veranderen dus luister nou gewoon een keer naar je klanten en maak de optie om je naam te veranderen.

Delen
Member
Mutts-NL
Bericht 14 van 20 (70 Weergaven)

Aan PSN kan nogwel wat veranderen

Ik heb sinds een weekje een account op de US PSN.

Mijn mond viel open van verbazing.

Waar is onze toegang tot:

-netflix, Quriosity en video on demand?

-het verschil in euro versus dollar. voorbeeld de PSN +kost hier 50 euro in de US store 50 dollar wat 38 ero is afgerond.

-Het aanbod, de verschillen onderling zijn wel heel erg groot

Laten we hopen dat SEN hier verandering in brengt.

Tot dan ben ik een frequente bezoeker van de de US psn.

Delen
Member
freddy-2801
Bericht 15 van 20 (65 Weergaven)

Ik zou wel graag de mogelijkheid voor een goedkoop sub-Plus-account willen!

Wij zijn thuis nml met ons 2-en het Plus account is via mijn account genomen. Mijn vrouw kan daardoor wél de gedownloade Plus content gebruiken, maar heeft géén plusje bij haar avatar staan en kan zelf ook geen plus content downloaden.

Omdat ze 90% van het voordeel wel kan gebruiken (nml. alle Plus content die via mijn account is gedownload gewoon gebruiken) gaat zij natuurlijk niet ook voor 50 euro een Plus abonnement nemen.

Maar als er een mogelijkheid zou zijn voor een partner account (of hoe je het ook wilt noemen) zou zijn voor, laten we zeggen max 5 euro, waarmee zij ook zelf Plus content zou kunnen downloaden en een plusje bij haar avatar heeft, dan zouden we dat zeker nemen.

Vergelijk het met een partner-abonement van de ANWB, of andere organisaties.

En het moet ook niet meer dan ene beetje kosten, want zoals ik zei, het grootste voordeel van mijn abonnement heeft ze al; het gebruiken van gedownloade Plus content. Maar voor net dat beetje extra willen we best net een beetje extra betalen.

PS, we hebben maar één PS3, waar we beiden op spelen. Zoiets zou ook best in de voorwaarden voor het 'partner'-abonnement kunnen staan.

Delen
Community Team Leader
pandapandora
Bericht 16 van 20 (60 Weergaven)

Interessant idee! Bedankt voor je feedback, we zullen het zeker doorgeven! :smileyhappy:
frobishersig2.png
Delen
Member
RomanoFC
Bericht 17 van 20 (51 Weergaven)

De mogelijkheid om je land te wijzigen o.i.d.

Nu komt het er dus op neer dat als je naar spanje zou verhuizen en je wilt je game cards kopen en je psn account behouden zou je game cards moeten importeren...

Met die nieuwe optie zou je dus lokaal een game card kunnen kopen en die gebruiken

Delen
Beta Tester
chevano
Bericht 18 van 20 (38 Weergaven)

1 De mogelijkheid om je lijst een beetje beter te sorteren in de store met wat je al gedownload hebt.

Ik ben uren kwijt als ik telkens iets moet redownloaden (wegens nieuwe hd of ps3)

Al is het alleen al dat je de demos er handmatig uit kan selecteren zodat het gekochte matriaal iig wat makkelijker te vinden is.

2 Gekocht matriaal van je us account gebruiken op mn eu account vita.

3 grotere hd mogelijkheden, want heb met mn 1tb al bijna niet genoeg ruimte meer.

Delen
Member
Ep1cNiNJA
Bericht 19 van 20 (21 Weergaven)

ik hb er een paar:
gamertag veranderen
3rd person shooter minigame voor de PS home
een app dat je via je smartphone demo's kan downloaden op je ps3(met serinummer enz invullen)
miziek tijdens het gamen
Delen
Member
RFCB23
Bericht 20 van 20 (11 Weergaven)

Ook ik suggereer om je gebruikersnaam te kunnen wijzigen.

Of een support forumulier te kunnen invullen waar dit gebeuren kan via Sony zelf.

Delen