Beantwoorden
Geaccepteerde oplossing

Playstation cloud save voor 2 consoles

Hallo,

De korte versie van mijn vraag: Kun je met playstation+ cloud storage saves van "locked spellen" zoals Dark Souls en Battlefield 3 uitwisselen tussen 2 PS3's? En direct verderspelen?

Ik heb de volgende situatie:

Ik heb 2 PS3 consoles. Nu wil ik wel eens op console 1 een spel spelen maar dan wel met een savegame van console 2 verdergaan. Dit kan met de meeste spellen gewoon via USB, geen probleem. Als ik dan op console 1 weer save, kan ik hem op console 2 weer "updaten" en ook daar weer met de nieuwste save verdergaan.

Bij sommige spellen is dit echter beveiligd en kun je wel met Playstation+ op de cloud saven. Werkt dit net zoals met je USB stick, maar dat je dan automatisch de nieuwste save op je dan actieve console kan downloaden? En als ik dan een nieuwe save stuur van console 1 kan ik dan weer die direct downloaden op console 2 of moet ik dan óók 24 uur wachten?

Ik gebruik op beide consoles (uiteraard) hetzelfde PSN account

Vriendelijke groeten,

Jasper

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
ShadowhunterrX
Bericht 2 van 5 (78 Weergaven)

Re: Playstation cloud save voor 2 consoles

[ Bewerkt ]

Ja dat kan :smileyhappy: Ik gebruik dat juist voor locked games en ja helaas moe je wel 24 uur wachten als je een save heb geupload :smileysad:

shadowhunterrx Trophy Card
Delen

[ Bewerkt ]

Ah, oké hoe werkt die 24-uurs limiet dan precies?

Ik save naar de cloud (sync'd dat automatisch? De nieuwte data overschrijft de oudere in de cloud of moet je dat om en om handmatig doen?) en pas na 24 uur kan ik er op de andere console bij? Of kan ik er meteen bij maar niet nog een keer binnen 24u?

Delen
Member
ShadowhunterrX
Bericht 4 van 5 (66 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Na uploaden/downloaden kan je 24 uur later weer een save downloaden, dus je kan 1 save per 24 uur downloaden. En je kan de Auto updater gebruiken om je save tegelijk te uploaden + te updaten. Maar dat moet je wel bij een game aangeven of je dat wilt hebben , je kan het ook gewoon handmatig doen.

Delen
Member
ShadowhunterrX
Bericht 5 van 5 (57 Weergaven)

Als je het bij een game wilt aangeven ( Doe je gewenste spel erin -> Druk driehoekje -> en je ziet het staan en zet het op aan :smileyhappy: )
Delen