op 03-02-2012 01:32 PM
Hoi,
Ik heb een playstation plus abonnement genomen en ik wou de gratis final fantasy 5 game downloaden,als ik de eerste keer downloaden kies zie ik enkel verder aankopen (zonder een prijsvermelding omdat het gratis is voor playstation plus members).
Als ik hier dan op duw krijg ik de melding "deze content is al gekocht, druk op download".
Ik zie echter nergens een button om de download te starten.
Ik heb de indruk dat het met andere content ook zo is.
Is er weet van problemen met de ps store? Ik heb tot op heden nooit problemen gehad om content te downloaden.
op 03-02-2012 01:45 PM
Heb wat aan't browsen geweest op het engelstalige forum en het ligt blijkbaar aan voorbije maintenance.
Ik hoop dat het snel opgelost geraakt.
Engels forum
op 03-02-2012 04:03 PM
op 05-02-2012 11:29 AM
Mooi waardeloos, lekker onderhoud, meld gewoon dat het niet mogelijk is om gekochte titels of demo's te downloaden. Ik ben al 2 dagen aan het wachten op extra gekochte tafels voor Zen Pinball ze zijn al betaald maar downloaden gaat niet, omdat de download knop weg is.
Enig idee hoe ik hier voor een fatsoenlijke reactie en uitleg en zelfs excuses voor kan krijgen of heeft het allemaal te maken met de upgrade van PSN naar SEN?
op 06-02-2012 08:33 AM
op 07-02-2012 04:17 PM
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]