Beantwoorden

Soul Calibur V items code werkt maar het download niet.

Hallo,

Ik heb gisteren Soul Calibur V aangekregen maar kon de codes niet inlossen omdat PSN down was (wat oke is natuurlijk geen probleem) Dus nu wil ik voor ik naar het werk moet de codes inlossen ik. Ik geef de code in PSN store ziet wat ik wil hebben ik druk op doorgaan en niks maar ik denk er niks bij dus neem de andere code voor men andere content net het zelfde.

Nu heb ik men Collectors Edition DLC niet en men Dampierre DLC niet maar PSN herkent de code en zegt dat hij al gebruikt is.

Bij deze zou ik natuurlijk een oplossing willen want ik heb er natuurlijk voor betaald.

Alvast hartelijk bedankt en sorry als het in het verkeerde deel van het forum is eerste keer dat ik hier post. 

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
ShadowhunterrX
Bericht 2 van 5 (72 Weergaven)

Re: Soul Calibur V items code werkt maar het download niet.

[ Bewerkt ]

Heb je de game al opgestart en al gekeken of de DLC al unlocked is op de game ? Want af en toe is het meer een sleutel om de DLC vrij te geven dan een download :smileyhappy: .

shadowhunterrx Trophy Card
Delen
steven_dutch
Bericht 3 van 5 (59 Weergaven)

Komt omdat het maintenance was. Probeer het later nog een keer.

Delen
Member
fire-in-the-sky9
Bericht 4 van 5 (51 Weergaven)

Nee dit klopt, dit gebeurde ook met mij.

Ik had 2 codes allebij van de SC5 CE. Toe ik ze had ingevoerd kreeg ik alleen de melding: "Bedankt voor het gebruik van PSN".

Niks wordt gedownload en de download lijst werkt ook niet. Daar krijg ik een Error code (80023102), wat volgens PSN en connectie error is.

Dit geldt alleen maar voor het downloaden van PSN Store en ik heb uit nieuwsierigheid een simpele avatar geprobeerd te downloaden, dit werkt ook niet.

Conclusie: ALLES wat met het downloaden van PSN Store te maken hebt werkt niet, en het vreemde is dat PSN Store het gewoon doet. En verder kan ik er niets aan doen.

Delen
steven_dutch
Bericht 5 van 5 (43 Weergaven)

Even geduld hebben. Sony is bekend met dit probleem en werkt hieraan.

Denk niet dat het nog lang gaat duren.

Delen