op 25-11-2009 11:38 AM
op 25-11-2009 12:01 PM - laatst bewerkt op 25-11-2009 12:02 PM
Ok, via kabel dus en modem resetten helpt dus niet...
Heb je optie 3 al eens geprobeerd? Je internet settings opnieuw automatisch in te laten stellen via de systeem instellingen?
Ik weet niet meer van buiten waar ergens dat je dat kan vinden in het ps3 menu... kan nu niet bij mijn ps3.
Ik geloof ergens bij systeeminstellingen > internet > automatisch instellen of zoiets...
Krijg je dan ook een foutmelding?
Misschien heb je ooit ingesteld dat er een vast ip adres moet toegekend worden aan je ps3? En heb je achteraf een andere hardware dat je ook met je router verbindt? Eventueel ben je dan online met een ander apparaat dat hetzelfde ip adres toegekend heeft gekregen.
Misschien ook eens nagaan als je niet over je download limiet bent gegaan... je moet geloof ik breedband hebben om geconnecteerd te geraken.
Edit: tijpfoutje weggehaald
op 07-12-2009 08:05 PM
op 06-02-2012 06:28 PM
Nou... Ik heb draadloos, en geen beveliging, en krijg ook "time out tijdens IP ophaling"
Ik weet mijn IP adres. Ik heb ook al op PS3 geprobeerd om via netwerkinstelling --> internetverbinding--> aanpassing, dan kan ik me IP adres invullen (doe ik correct) maar dan moet ik nog allerlei code's invullen!
Misschien weet iemand wat ik moet doen ! ?
Alvast bedankt !
Arno.
op 06-02-2012 07:05 PM
UnYt4Yfr4G schreef:Nou... Ik heb draadloos, en geen beveliging, en krijg ook "time out tijdens IP ophaling"
Ik weet mijn IP adres. Ik heb ook al op PS3 geprobeerd om via netwerkinstelling --> internetverbinding--> aanpassing, dan kan ik me IP adres invullen (doe ik correct) maar dan moet ik nog allerlei code's invullen!
Misschien weet iemand wat ik moet doen ! ?
![]()
Alvast bedankt !
Arno.
Kijk ook even op deze thread.
Hierin word uitgelegd hoe je online kan geraken.
Mocht het nog niet lukken, dan hoor ik het wel hier.
Het is in ieder geval belangrijk dat je een static (uniek) IP adres toekent aan je PS3 via je router.
Maar goed, neem eerst even een kijkje in de thread die ik gelinkt heb,
op 01-05-2012 09:57 AM
op 16-05-2012 07:39 PM
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]