op 04-02-2012 06:21 PM
Je leest het goed, vanaf 8 februari is het gedaan met het PSN. Vanaf dan krijgt het de naam Sony Entertainment Network! Veel verandering zal het niet met zich meebrengen, maar je zal waarschijnlijk wel even terug wat voorwaarden moeten accepteren.
Het zal wel eventjes aanpassen worden aan de naam, maar voor de rest heb ik er persoonlijk geen problemen mee. Long live play met SEN!
Dear PSN_ID,
On February 8, 2012, your “PlayStation®Network account” will be renamed a “Sony Entertainment Network account” or a “SEN account” in conjunction with Sony Computer Entertainment’s PlayStation®3 system software and PlayStation®Vita system software updates. (Note, this change will not be applied to the PSP® (PlayStation®Portable) system at this time.)
For general purposes, this account change is a change in name only. Your username or password will not change, nor are we asking you to change them. In accordance with this transition, some necessary naming changes will be made to the TOS and Privacy Policy.
This transition is based on Sony’s goal to enhance its unique digital entertainment offering. As a series of these activities Sony started last September, PlayStation®Network will be aligned with “Sony Entertainment Network.” This helps us get closer to our goal of establishing a global comprehensive network platform of services across games, movies, music and more, all accessible from one convenient account.
Thank you for your continued loyalty and support during this transition.
Sincerely,
The Sony Entertainment Network Team
op 05-02-2012 12:23 AM
Waarom moeten ze dat in godsnaam veranderen..
op 05-02-2012 09:52 AM
Bedoelen ze met hun 'global network' dat alle content van in de amerikaanse store en de europese stores samen komt? Dat zou wel vet zijn, want de Belgische store heeft amper demo's.
op 05-02-2012 12:28 PM
op 05-02-2012 08:21 PM
op 06-02-2012 03:10 PM
Top! Ik ben één en al voor globalisering van alle diensten van Sony! Hierdoor word het uiteindelijk makkelijker om content op een globale manier in plaats van per regio te distribueren!
Enkel jammer dat na het onderhoud mijn psn store & met mij heel veel anderen het niet meer doet. De download functie en lijst met downloads zijn kapot.. Hopelijk word dit snel gemaakt.
op 07-02-2012 08:01 AM
op 07-02-2012 08:07 AM
op 09-02-2012 06:14 PM
op 09-02-2012 06:43 PM

|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]