PlayStation®Network

Beantwoorden

Member

Member
D-On
Bericht 1 van 9 (189 Weergaven)

Waarom loopt Nederlandse PSN zoveel achter?

Eerlijk..

Begin nu ondertussen wel te balen, hoe Sony Nederland in de steek laat.

Jaren terug kondigden ze allerlei leuke diensten aan (zie film rentals b.v.) welke nu in een aantal Europese landen zijn. Nederland dus nog steeds niet.. Waar ligt dit aan? Is onze markt zo klein dat er geen moeite wordt gedaan om dit hierheen te brengen of wat?

Vind het heel erg jammer! Ben altijd een Sony fanboy geweest, maar hier slaan ze plank volledig mis!!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 2 van 9 (187 Weergaven)

Re: Waarom loopt Nederlandse PSN zoveel achter?

1. Klein land.
2. Verschillende uitgevers per film
3. No profit.

Er zijn ook diensten in NL , Music un , Vidzone , Mubi. Beter als niets :smileyhappy:

Level 3

Level 3
sartrez-system
Bericht 3 van 9 (177 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Inderdaad, PSN heeft véél meer potentieel, en wat ik ook jammer vind is dat Home zo word verwaarloosd. Maak van Home toch hét Network zoals ze laten uitschijnen!

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 4 van 9 (164 Weergaven)

[ Bewerkt ]

sartrez-system schreef:

Inderdaad, PSN heeft véél meer potentieel, en wat ik ook jammer vind is dat Home zo word verwaarloosd. Maak van Home toch hét Network zoals ze laten uitschijnen!

Mwah zelfs als ze home nog verbeteren ga ik het niet gebruiken. Ik zie de meerwaarde er niet van eigenlijk.

Ik denk dat ook meerdere mensen dit hebben.

Level 5

Level 5
detoekomst
Bericht 5 van 9 (153 Weergaven)

wat moet er dan in jou ogen in home veranderen, shadow, als ik vragen mag? (natuurlijk die errors eruit, want daar heb ik ook soms last van)

voor hulp en ondersteuning, bel de sony hulpdesk, tel: 0495-574-817, voor belgie, tel:011-516-406, problemen met errorcodes? www.ps3errorcodes.com, is je ps3 kapot, en wil je toch codes inlossen? www.store.playstation.com/login.gvm

Level 7

Level 7
ZOMBIE-PAPA
Bericht 6 van 9 (132 Weergaven)

In nederland hebben we vaak te maken met een versplintering van licenties bij spelletjes en diensten.
Bijvoorbeeld in het buitenland vallen veel strip manga figuurtjes onder een licentie van een bedrijf en hier zijn die licenties veel wijder verspreid. is ook gelijk de reden dat veel japanse spellen niet naar hier komen. zelfde gaat ook op voor muziek en films.

Het is trouwens ook niet alleen nederland maar vaak meerdere euro landen. kan ook te maken hebben met verschillende wetgeving tussen kleinere euro landen

En ps Home kom ik eigelijk alleen als ze af en toe unieke dlc voor games aanbieden via mini games. (zoals toen bij dead island) ik voel me een mongool als ik in mn eentje in mn appartement ga chillen en rondlopen door de zones in home boeit niet. Mensen zijn er vaak erg vreemd, hangen urenlang in hele groepen rond vrouwelijke avatars of beginnen spontaan te schelden. speel je een spelletje haken ze zomaar af of zoals in poker rooms word er vet gecheat. trailers kijken vind ik ook niet boeiend en kleren kopen voor een character waar je niks mee doet is onzinnig vind ik:smileytongue:

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 7 van 9 (129 Weergaven)

detoekomst schreef:

wat moet er dan in jou ogen in home veranderen, shadow, als ik vragen mag? (natuurlijk die errors eruit, want daar heb ik ook soms last van)

Ze mogen zoveel mogelijk veranderen , gebruiken ga ik hem toch niet.

Level 3

Level 3
sartrez-system
Bericht 8 van 9 (116 Weergaven)

Oei zoveel negativiteit voor Home :smileytongue: Nou ja mij doet het me denken aan Habbo tijd :smileytongue: maarja ik vind dat Home wel veel potentieel heeft maar Sony heeft de bal compleet mis geslagen.

:smileysad: jaaa.... pfff tis alsof ik een eeuwigheid zit te wachten op Episode 3 van The Walking Dead game van Telltale Games terwijl ie in de US store al beschikbaar is sinds zo'n 2 tot 3 weken 

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws