Beantwoorden

Waarschuwing vooor Iemand Die fifa ultimate coins Zoekt trap er niet in

[ Bewerkt ]

ik ben er wel ingestrapt dus Was ook niet zo slim van mij zelf,maar Hij zou dus voor een psn card van 50euro 500.000 coins op mijn fifa ultimate team zetten ik moest een speler tekoop zetten en dan zou hij die speler kopen voor 500.000 coins was de afspraak ik had zen psn gekregen heb ik toegevoegd hij heet *snip*

Nou ik geloofde het wel hij kwam Best wel geloof waardig over ik had hem gevonden via een advertensie

Trap hier niet in ik wil je alleen maar waarschuwen die 5 tientjes Doen me niX hoor alleen wil niet dat er nog meer mensen ge*snipt* worden door deze gast

aangiften heeft weinig zin omdat het ook om een klein bedrag gaat dus Probeer ik het op iedere site te vermelden zodat jullie ook weten wat voor rat het is...maar goed heb er wel weer iets van geleerd nu kijk ik wel uit

met vriendelijke groet rob.

Hij doet zich voor als ...,,,..>

Stijn
E-mail: *snip*

Contactgegevens verkoper

Stijn
E-mail: *snip*

*afbeelding verwijderd*

*afbeelding verwijderd*

daarna kreeg ik Het  eene smoesje na het ander toen heb ik gezegt jonge als jij er blij mee bent moet jij weten maar ik ga je op iedere site aangeven zodat je Niet meer is zo iets kunt flikke Bij Mensen die wel eerlijk Zijn !

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Community Team Leader
pandapandora
Bericht 2 van 9 (176 Weergaven)

Re: Waarschuwing vooor Iemand Die fifa ultimate coins Zoekt trap er niet in

Informatie over persoon verwijderd, wegens het schenden van de huisregels. 'Naming & shaming' is niet toegestaan.

Let op: het verkopen van punten in ruil voor PSN cards is niet toegestaan. Koop geen punten voor games via marktplaats of ebay, en geef nooit je PSN gegevens (e-mail adres en wachtwoord) aan derden.

frobishersig2.png
Delen

Sorry hoor maar das gewoon dom dat je erin trapte , ga nooit op die onzin in. Je hebt gewoon jezelf gestraft door de game niet normaal te spelen en door een onbekende te geloven.
shadowhunterrx Trophy Card
Delen

Daarom zijn er dus leeftijdsbeperkingen...

Delen
Member
GuitarHero-NL
Bericht 5 van 9 (137 Weergaven)

@satrez-system hahaha +1 voor jou :smileytongue:

Ontopic: inderdaad erg dom dat je erin trapt... Dit hoef je ook niet te verspreiden over het internet... Denk dat jij de enige bent zo ongeveer die hier intrapt...
Delen

[ Bewerkt ]

ja ik heb ook Het iq van een visstik..zijn niet allemaal zo slim als jou En jij bent zeker een hooggeleerde *snip* en ga het toch wel verspreiden maar niet hier *snip*

[edit] door Pandapandora: Houd het netjes, dit geldt voor iedereen, let op je taalgebruik.

daashaasjes Trophy Card

Delen

Rustig rustig mensen. Iedereen maakt wel is een keuze waar het achteraf niet zo slim was , zie het als een goeie leer ervaring :smileywink:
shadowhunterrx Trophy Card
Delen
Community Team Leader
pandapandora
Bericht 8 van 9 (83 Weergaven)

Even wat gesnipt jongens, blijf aardig tegen elkaar en oordeel niet te hard. :smileyhappy: Iedereen maakt inderdaad wel eens fouten.

En ik zeg het nog maals, koop nooit dit soort dingen online, het is niet officiëel.
En geef nooit je inlog gegevens aan anderen!
frobishersig2.png
Delen

bedankt voor de waarschuwing daashaasjes, het is jammer dat het zo gelopen is, maar het maakt je wel voorzichtiger, als je op het internet bezig bent, niet iedereen doet zich voor dan hij in werkelijkheit is, en niet iedereen belooft van wat hij zegt, vooral op het internet, maar dit is weer leergeld, het maakt je alleen maar sterker

voor hulp en ondersteuning, bel de sony hulpdesk, tel: 0495-574-817, voor belgie, tel:011-516-406, problemen met errorcodes? www.ps3errorcodes.com, is je ps3 kapot, en wil je toch codes inlossen? www.store.playstation.com/login.gvm
Delen